recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hentning af gratis app kræver betalingsoplysninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hentning af gratis app kræver betalingsoplysninger

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Så er det nok din firewall der blokerer for netforbindelsen til itunes ;)

Ok, det kigger jeg lige på
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:08
Du burde kunne gøre det direkte fra din telefon/ipad - det valg har jeg ihvertfald: I indstillingerne vælger jeg Itunes & App Store, og klikker på apple-ID'et i undermenuen. Trykker "Vis Apple-ID" og indtaster kodeord. Ved klik på "Betalingsinfo" kan jeg skifte fra "Visa" til "Ingen". Har du de samme muligheder, eller hvor hopper kæden af?

Redigeret af huntiedk - 25-Juli-2014 kl. 21:14
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Så er det nok din firewall der blokerer for netforbindelsen til itunes ;)

Ok, det kigger jeg lige på

Nej det gør ingen forskel. Får kun et vindue frem, hvor der står:

App Store holder OSX og programmer fra app store ajour.

Og så er der kasser med flueben med arbejdsopgaver. Og nederst en knap med teksten: Søg nu
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:24
Du er i App Store på Mac'en - du skal i iTunes Store i iTunes på Mac'en.

Men derudover kan du sagtens ændre kontooplysninger i App Store også.

App Store på computeren er til programmer til computeren.

Redigeret af lunddal - 25-Juli-2014 kl. 21:24
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Du burde kunne gøre det direkte fra din telefon/ipad - det valg har jeg ihvertfald: I indstillingerne vælger jeg Itunes & App Store, og klikker på apple-ID'et i undermenuen. Trykker "Vis Apple-ID" og indtaster kodeord. Ved klik på "Betalingsinfo" kan jeg skifte fra "Visa" til "Ingen". Har du de samme muligheder, eller hvor hopper kæden af?
det var brugbart. så skulle jeg kunne hente gratis apps?

er der en der kan fortælle mig hvorfor der ikke er automatisk stort bogstav efter punktum og i start af tekst?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Du er i App Store på Mac'en - du skal i iTunes Store i iTunes på Mac'en.

Men derudover kan du sagtens ændre kontooplysninger i App Store også.

App Store på computeren er til programmer til computeren.
ja virker også i itunes store.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

er der en der kan fortælle mig hvorfor der ikke er automatisk stort bogstav efter punktum og i start af tekst?

Det er der ikke i Safari på Mac. Hvis det er nogle steder, så er det programmet, der laver det.

Venlig hilsen
KB
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

det var brugbart. så skulle jeg kunne hente gratis apps?

Ja, det skulle jeg mene
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

er der en der kan fortælle mig hvorfor der ikke er automatisk stort bogstav efter punktum og i start af tekst?

Det er der ikke i Safari på Mac. Hvis det er nogle steder, så er det programmet, der laver det.

det er da irriterende
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

det var brugbart. så skulle jeg kunne hente gratis apps?

Ja, det skulle jeg mene
og det kan jeg! har lige hentet etilbudsaviser til ipad. en genial app der læser alle tilbudene for dig, hvis du søger en bestemt vare.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Ja, det skulle jeg mene

og det kan jeg!

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 19:11
Nu er den gal igen! Kan ikke opdatere gratis apps uden at godkende 61 siders betingelser. Læste side 1, der omhandler betaling og gebyrer og Apple ret til at hæve på mit kort osv osv. What to do, jeg orker ikke at læse 61 sider juridiske spidsfindigheder...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu