|
Beosound spiller kun ud af højre højtt.. via aux |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Neonode ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 04:03 |
Nogle der har en ide til at afhjælpe dette problem? Jeg bruger orig. jack - DIM stik, men lyden kommer kun ud igennem den højre højttaler, lige meget om det er min mobil eller bærbar jeg bruger. Når jeg afspiller radio eller CD, så virker det fint på min Beosound 9000!
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder ærligt talt som en fejl på kabel og stik.
|
|
![]() |
|
Neonode ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Det var også min første indskydelse, så derfor købte jeg et orig. kabel efter jeg havde startet med en samle selv løsning, dog med samme resultat. Jeg har forresten også prøvet andre optioner uden held.
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Hmm, originalt kabel som et kabel i en B&O forretning?. Jeg har et B&O DIN til Minijack jeg bruger i mit BS3000 anlæg tilsluttet en airport express. Her virker alt som det skal. Hvis det er originalt så tag det med ned i butikken og få dem til evt. at tilslutte det til en af deres brugte BS 9000 eller BS 3000.
/ehlz
Redigeret af Ehlz - 11-August-2014 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Der er jo også den mulighed at din gør det selv løsning har ødelagt indgangen ved kortslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |