|
P.T. (Silent Hills) |
Besvar |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-August-2014 kl. 18:52 |
hvad siger i til denne skumle tester demo? blev sku nød til at holde en pause et pr gange :D
har lavet en lille video til dem som ikke tør selv at spille ;) https://www.youtube.com/watch?v=KGHVLZfwzyE |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
CoBlockOut
Junior bruger Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er spillet ellers generelt? :P
|
|
Peter - coBlockOut
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare husk på at det er en teaser, og det ikke er sådan som spillet kommer til at være Ser frem til at se hvad de finder på.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg grinede af en kollega, som mente det spil var skræmmende: "Sådan en tøse-dreng" ...
I går aftes installerede jeg spillet i biografen og med en god surround sound lyd ... Jeg havde nær smidt min controller igennem et vindue, da jeg gav et kæmpe spjæt!!! Hold da op, virkelig skræmmende. Uhyggeligt når man går rundt, men de "pludselige" ting som sker i spillet er altså fint lavet. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |