recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Mini-Højtalere!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp: Mini-Højtalere!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CoBlockOut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2014
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoBlockOut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Mini-Højtalere!
    Sendt: 29-August-2014 kl. 10:25
Hej derude!

Jeg er på udkig efter en mini-højtaler jeg kan tage med i skoven og på stranden.

Men sagen er den at jeg har ingen idé om hvad der er godt eller hvad jeg overhovedet
skal kigge efter??

Jeg faldt over denne side? - Mit budget er ikke så stort og her har de i hvert fald
fri fragt. Kan i foreslå nogen af dem de har her http://lux-case.dk/iphone-5c-mini-hojtalere.html

Håber i kan hjælpe mig derud :)
Tak på forhånd!
Peter - coBlockOut
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 11:57

Har en JBL Flip, spiller rigtig godt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 12:26
Købte også en brugt Flip (ikke Flip II) som hovedsageligt bruges til min MacMini på kontoret. Eneste ulempe ved den (ud over prisen) er at den ikke kan oplades via USB men skal have sin egen strømforsyning. Det har de vist rodet bod på med Flip II.
Ellers kik på en WOOFit på DBA - har set dem ned til kr. 200,-
Til top
ertmania Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2014
Sted: Køge, Danmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ertmania Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 06:03
Se denne mini højttaler
Lydbøger Lyder Lækkert
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 20:03
Hovedtelefoner er superfedt i skov og ved strand, specielt for de øvrige brugere af skov og strand der ikke nødvendigvis deler din musiksmag.. Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 20:06
Music Angel Friends fra Elgiganten. Den har to højttalere (stereo) og spiller dynamisk og klar. Til 200kr er det en fantastisk lille højttaler.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af ertmania ertmania skrev:

Se denne mini højttaler


Har købt flere ala denne til 10kr stykket via ebay.

Sorry to say, men tror ikke der er forskel på denne no name og så dem, og de er ikke meget mere end de 10kr værd! Skinger og dårlig lyd

Kan faktisk godt lide strandvaskers pointe!
Til top
Kahanho1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2015
Sted: aaaaaaaaaa
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kahanho1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 08:17
Eneste ulempe ved den (ud over prisen) er at den ikke kan oplades via USB men skal have sin egen strømforsyning. Det har de vist rodet bod på med Flip II???





______________________________
Decrease your exam stress by using our latest ccna security book and best quality ccna wireless - pass-4sure We provide with 100% pass guarantee along with a+ vce and passguide.



Redigeret af Kahanho1 - 04-Februar-2015 kl. 11:17
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu