recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv 4K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv 4K?

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hold op med det fis. Det kan overhovedet ikke diskuteres, at tv'et ikke har en disse at gøre med, at "køre" eller "trække" PS4-spillene. Hvis tv'et kan køre 60Hz (og det kan det), så er det ikke dét der er i vejen.

Men trådstarter stiller jo et nyt spørgsmål omkring et godt Sony tv på 55", og til dette kommer der et udmærket svar/betragtning.
Trådstarter accepterer din forklaring omkring Hz, men fortsætter derefter med et ønske om råd til et godt tv.
Så hvor er problemet med Hothers svar til det spørgsmål?
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Lige meget hvordan man end vender og drejer det, og for den sags skyld argumentere, så er der altså sket en masse med LCD/LED siden dit TV fra 2008. Det drejer sig om alt fra bevægelser, farver, kontrast og dermed billedkvaliteten generelt.


Det er meget muligt, men det har ikke noget at gøre med, hvad der bliver spurgt om her. Lad være med at forplumre debatten.

Har du ikke læst indlægget, hvor trådstarter søger nye råd? Jeg ser ingen forplumring i det svar, men hvis emnerne skulle adskilles, kunne en ny tråd være startet.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 17:00
Syn's det er ret træls med alt det "jeg-har-ret-ævl-og kævl" i tråden !
Netop den slags forplumrer debatten.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Syn's det er ret træls med alt det "jeg-har-ret-ævl-og kævl" i tråden !
Netop den slags forplumrer debatten.

Det opstår jo kun, når man ikke har læst alle indlæg. Så istedet for en sviner, til visse indlæg, så kunne man have læst alle indlæg fra trådstarter.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
putte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér putte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:44
Ja sikke en omgang, Synes da ikke mine spørgsmål var så indviklede, fatter på ingen måde hvordan Hother skal beskyldes for at være en tøsedrengBig smile  hold da op altså, hvordan kunne det ske, han var den eneste som faktisk svarede ordenligt på mine spørgsmål. Der er jo en vis logik i at et tv fra 2008 ikke er så godt som et fra 2014, og så er det jeg spørger til et nyt godt et og Hother hjælper mig på vej, hvor søren er problemet i det Naiera?     Det eneste du hjalp med var at gøre det hele meget mere forvirrende hvis jeg skal være helt ærlig.    
Til top
putte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér putte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:48
JA det er også det jeg har luret, lidt øv da jeg gerne vil have det seneste på markede, og da W9 serien som jeg selv har læst er mindre godt,  lidt irriterende.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af putte putte skrev:

(...) hvor søren er problemet i det Naiera?     Det eneste du hjalp med var at gøre det hele meget mere forvirrende hvis jeg skal være helt ærlig.    


Det er da kun fordi du ikke har styr på hvad du spurgte om i allerførste indlæg...
Til top
putte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér putte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:52
Jamen hvad så med at komme med lidt kvalificeret svar istedet for det mund gøjl når du fornemmer jeg ikke har styr på det.  Tror faktisk det hele ender meget bedre hvis du blander dig helt udenomWink

Redigeret af putte - 08-September-2014 kl. 20:53
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af putte putte skrev:

(...) hvor søren er problemet i det Naiera?     Det eneste du hjalp med var at gøre det hele meget mere forvirrende hvis jeg skal være helt ærlig.    


Det er da kun fordi du ikke har styr på hvad du spurgte om i allerførste indlæg...

Vrøvl, hvordan kunne vi andre forstå det første indlæg. Nu er det jo altid nemmere at give skylden videre for ens egne misforståelser, end selv erkende dem. Men jeg havde nu heller ikke forvente andet fra dig.

Jeg håber at trådstarter finder den helt rigtige løsningTongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
putte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér putte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Mange sider anmelder W8 serien bedre end W9

Ja det har jeg også læst, er sgu lidt øv når jeg gerne vil have det nyeste, har godt læst W9 serien skulle være ret skidt i forhold til W8....hmmm what to do, måske overgive sig og prøve et andet mærke:)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af putte putte skrev:


Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Mange sider anmelder W8 serien bedre end W9


Ja det har jeg også læst, er sgu lidt øv når jeg gerne vil have det nyeste, har godt læst W9 serien skulle være ret skidt i forhold til W8....hmmm what to do, måske overgive sig og prøve et andet mærke:)

W8 serien er ligeså ny som W9 serien, de skal blot ende på et B i modelnummeret. W8 bruger blot en anden paneltype, der giver bedre sortniveau. W9 bruger et ips panel, det giver bedre betragtningsvinkler, men knap så godt sortniveau.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
putte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér putte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 22:48
Hvilket skal blot ende på B i modelnummeret?  altså W9 serien skal ende på B istedet for W8 som skal ende på A eller hvordan, og hvad er foreskellen på det?  Panelerne som du siger?

Nu har jeg læst flere anmeldelser af W9 serien, ikke godt, så måske jeg skulle snuppe mig et fra W8 serien, virker virkelig til at være stor foreskel i de to efter hvad anmeldelserne siger.  Billedet kvali på W9 er ret forringet i forhold til W8 som jeg forstår det.


Redigeret af putte - 08-September-2014 kl. 22:49
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu