recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cast dr.dk/tv til Chromecast.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cast dr.dk/tv til Chromecast.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 19:22
Det er et nice projekt, du har lavet, tbertelsen. Men er der mulighed for, at tbertelsen.dk kan blive mobil-tilpasset? Siden virker nemlig i Chrome til iOS, men det ville være lækkert, hvis den fungerede naturligt på iPhone, så man ikke skal scrolle så meget.

Redigeret af mstaal - 26-Februar-2015 kl. 19:23
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2016 kl. 10:23
Er det mig der ikke forstår det - jeg kan da fint sende fra min android ( caste ) til chromecast
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2016 kl. 10:37
UPS - det er jo en gl tråd - sorry... ;-))
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2016 kl. 17:02
Hej Admin

Kan fastlåsning af denne tråd ikke fjernes ? DR har jo udgivet applikationer på stort set alle platforme
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu