recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Opus 2 mediemøbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Opus 2 mediemøbel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Opus 2 mediemøbel
    Sendt: 20-September-2014 kl. 09:19
Hej

Jeg har denne til salg:


Lækkert møbel fra 2012, som jeg var lidt for hurtig til at købe, da det desværre ikke faldt i konens smag pga. farven.

Midterrummet, hvor man muligvis vil stille sin center måler:61 x 21.5 x 50 cm (B-H-D) Rummene ved siden af er 50 bred.









Bytte kan komme på tale, er int. i en integreret forstærker i sort med AV pass through og gerne med Pladespiller forstærker.

Bytter rigtig gerne med samme møbel i oiled oak.

Andre bytteforslag er velkomne også med penge den ene eller anden vej.

Møblet befinder sig i Frederiksværk, hvor det kan beses og afhentes.

HBO: 2200
Køb nu: 2900

Mvh. Jacob




Redigeret af Jamic - 27-September-2014 kl. 06:53
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 15:09
Er det muligt at fjerne soklen?
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 19:05
Hej

Man kan ikke fjerne den fra nederste sektion. Der er meget gods i møblet, så jeg kan ikke lige vende det og checke om den kan fjernes fra bunden af soklen. Jeg kan muligvis checke det i morgen, hvor der kommer en "stærk mand".

Mvh. Jacob
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 19:48
Det må du meget gerne.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 12:05
Hej mkirkelund.

Soklen kan skrues af fra bunden. Den måler 7 cm og den samlede højde på møblet bliver således 43 cm.
Soklen er dog praktisk hvis man har paneler, da den gør at møblet kan stå helt op til væggen.

Mvh. Jacob
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 14:41
Okay. Det lyder godt.
Kan jeg lokke dig til at tage nogle flere billeder så standen kan bedømmes og gerne med alle låger/skuffer åbne.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 20:53
Hej

Det kan nok først blive i næste Weekend, da den nu står i naboens havestue og jeg er væk det meste af næste uge.
Standen er fin, med lidt brugsspor, Evt. ridser og småhakker er ikke noget jeg regner med at kunne fange med et kamera. 

Mvh. Jacob
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 22:37
Jeg kan godt vente. Du må i hvert fald gerne tage billederne når du får tid. Har et godt stykke til Frederiksværk, så vil helst at kunne bedømme så meget som muligt på forhånd :-)
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2014 kl. 20:32
Solgt
Må slettes
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu