recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 5758596061 65>
Forfatter
Besked
747 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-April-2012
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 747 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 12:51
Det løste problemet, tusind tak for hjælpen. :)
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 18:25
En anden mulighed er at vælge betalingsløsningen på


Det fungerer særdeles stabilt.
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 18:22
Vedr. xmltv fra Honeybee:
Der er ofte fejl på premierdato, f.eks. vises der pt. en helt ny 2018 sæson af en serie der hedder "Klovn". Her bliver premieren sat til 2005
Et andet problem er at der ofte er beskrivelser på alle mulige sprog, som polsk, finsk, japansk etc.

Eksempel:


DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 18:26
@MCenterFreak,
That is stuff you should send as a ticket to me so I can fix it. It's mostly matched correctly. Sometimes not. I'll fix it.

The multiple languages part is because you have "Include translations" in the XMLTV settings. Disable it and it will only show the synopsis the channel uses.
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 18:38
Update:
@MCenterFreak, sorry if I sounded like a dick in the last post.

TV2 DK should now use production year as a season if no season number is provided. I'll also make sure Klovn get the correct season number a bit later.
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 18:47
Thanks

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
wiesel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 18:40
Nogen der kan hjælpe med at få epg til Plex? Jeg har Waoo (Fibia). Lige nu bruger jeg et plugin epg-dk til at hente epg fra yousee. Det virker nogenlunde på nær at jeg selvfølgelig mangler et par kanaler. 

Jeg har kigget på xmltv.se og honeybee.it som alternativer. Så vidt jeg kan se så er forskellen at man selv skal gøre alt arbejdet via xmltv.se, hvor honeybee koster ca. 135 kr/år og så man får man en xml direkte fra dem. Det er præcis den samme data man får ik?

Plex serveren kører på en Synology DS418 med en HDHomeRun Expand som tuner.

Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2019 kl. 21:38
Er xmltv.xmltv.se ved at forsvinde?

Kan se den ikke er opdateret siden 14 Juli.

/K
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2019 kl. 22:53
Har programdata til og med 24/7
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2019 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Har programdata til og med 24/7


Ja, der er programdata frem til 3/8 men så er det også slut.

Der burde være programdata frem til 9/8.



/K
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2019 kl. 00:07
Hej
Er i ved at lukke ned?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2019 kl. 00:13
Lader til at han har opgivet. Email adressen eksisterer ikke meres. Må så desværre gå tilbage til Canal Digital's elendige EPG.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5758596061 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu