recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 6162636465>
Forfatter
Besked
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 23:38
Jeg ville sådan set gerne betale 25 euro, men når man på 2. måned stadig ikke kan hente en sample fil så jeg kan se om jeg kan bruge den i tvmosaic - er det lidt svært at være sådan rigtigt interesseret. Da jeg skrev til dem virkede de fuldstændigt ligeglade, så de får nok heller ikke mine penge. 

Jeg forstår ikke at der ikke er nogen der kan finde ud af at have et system der er til at bruge hvor det bare virker. Betalte for on.tv/timefortv - det gik nedenom og hjem, betalte for dvblink abonnoment, det gik ned/skiftede over til tv mosaic - som også er lukket.. Det er ved at være lidt svært at blive ved at være positiv og holde konen glad herhjemme :/

Plex og hdhomeruns DVR er simpelthen tæt på ubruglige og kluntede
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 00:03
Hej Mørkbak,
Jeg prøvede også Plex med samme konklusion. Duer ikke til min brug.

Jeg har parabol med SATCR LNB, to SAT tunere og to Canaldigital CI/CAM og bruger nu DVBViewer Media server. Pris ca 2x18€, absolut pengene værd trods nok lidt besværlig opsætning og bruger så Kodi som lidt mere "fruevenlig" GUI.

Med XEPG til at "loade" EPG fra Honeybee.it (J Nylen). Det virker fint og giver 14 dages program oversigter - når eller oversigterne ikke forkastes på grund af corona-pressekonferencer...

Er det Honeybee's EPG du vil afprøve? Kan du da høre Jnylen på dette forum om han vil (eller jeg må) sende dig et sample EPG på email. De fylder typisk 13 MB.

Mvh

Bjørn
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 00:36
Oprindeligt skrevet af 747 747 skrev:

Jeg har intet ændret i opsætningen, den gik fra 14 dage til 3-4 dage og nu 1 døgn.
EPG'en fra udbyderen er ca. en uge.


Maila mig på support emailen så kollar jag. Det skall vara 14 dagar.
Om du kikar på https://www.honeybee.it/tvguide/2020-11-09 så skall den visa dina kanaler och tablån för 9onde November. Jag har lite ändringar på gång som kommer ändra hur vi importerar och då kommer filen att genereras flertal gånger per dag. Kommer förhoppningsvis in denna vecka.

Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Jeg ville sådan set gerne betale 25 euro, men når man på 2. måned stadig ikke kan hente en sample fil så jeg kan se om jeg kan bruge den i tvmosaic - er det lidt svært at være sådan rigtigt interesseret. Da jeg skrev til dem virkede de fuldstændigt ligeglade, så de får nok heller ikke mine penge. 

Jeg forstår ikke at der ikke er nogen der kan finde ud af at have et system der er til at bruge hvor det bare virker. Betalte for on.tv/timefortv - det gik nedenom og hjem, betalte for dvblink abonnoment, det gik ned/skiftede over til tv mosaic - som også er lukket.. Det er ved at være lidt svært at blive ved at være positiv og holde konen glad herhjemme :/

Plex og hdhomeruns DVR er simpelthen tæt på ubruglige og kluntede


Hej Mørkbak,
Att skapa en funktion som skapar en sample fil varje dag är väldigt lågt prioriterad. Den kommer in när jag har tid. Just nu ligger andra ToDos före. Tyvärr så kan jag inte jobba mer än 18h per dag.

Filerna som skapas är exakt samma som XMLTV.se's förutom att det finns mer titlar, avsnittstitlar, bilder. Den använder samma bibliotek: https://github.com/pixelmonster-ou/xmltv

Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

Hej Mørkbak,
Jeg prøvede også Plex med samme konklusion. Duer ikke til min brug.

Jeg har parabol med SATCR LNB, to SAT tunere og to Canaldigital CI/CAM og bruger nu DVBViewer Media server. Pris ca 2x18€, absolut pengene værd trods nok lidt besværlig opsætning og bruger så Kodi som lidt mere "fruevenlig" GUI.

Med XEPG til at "loade" EPG fra Honeybee.it (J Nylen). Det virker fint og giver 14 dages program oversigter - når eller oversigterne ikke forkastes på grund af corona-pressekonferencer...

Er det Honeybee's EPG du vil afprøve? Kan du da høre Jnylen på dette forum om han vil (eller jeg må) sende dig et sample EPG på email. De fylder typisk 13 MB.

Mvh

Bjørn


Hej Bjorn,
Jag svarar inte på support meddelanden här på forumet då användare kan tro det är en officiell support tråd. Men feel free att skicka Mørkbak en sample fil ifall du vill. Tack för att du använder Honeybee :)
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af jnylen jnylen skrev:


Hej Mørkbak,
Att skapa en funktion som skapar en sample fil varje dag är väldigt lågt prioriterad. Den kommer in när jag har tid. Just nu ligger andra ToDos före. Tyvärr så kan jag inte jobba mer än 18h per dag.

Filerna som skapas är exakt samma som XMLTV.se's förutom att det finns mer titlar, avsnittstitlar, bilder. Den använder samma bibliotek: https://github.com/pixelmonster-ou/xmltv

Jeg forventer skam ikke du arbejde mere end 18 timer om dagen, det må være helt op til dig selv hvor meget/lidt du gider/ønsker :)

Men du/i har valgt at gøre produktet/servicen kommerciel, og forventer defor retteligt penge for det.

Problemet er bare at jeg, som potentiel kunde - ikke kan se "elefanten" før jeg skal betale for et helt års service. Jeg kan ikke få en sample, jeg kan ikke få en trial eller betale for en enkelt måned. Og selv ved direkte henvendelse til jeres support, som du også besvarede - fik jeg bare samme besked. At det var nedprioriteret, et opfølgende spørgsmål om muligheden for at få tilsendt en enkelt sampel blev ikke besvaret overhovedet.

Hvoffor skulle jeg så stole på at det kan løse mit problem fremadrettet?
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 08:56
Hej Mørkbak,

Hvis du oplyser din email adresse, tilbyder jeg sende min EPG fra idag til dig, som hjælp. Så kan du prøve at se 14 dages EPG.

De kanaler som jeg har valgt, og som er i "min" VIP EPG, passer til mit abonnement hos Canal Digital "Sport".
En EPG fylder som sagt ca 13 MB.

Det er da et tilbud!

Hav en god dag,

Bjørn
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 08:59
Hej Bjørn,

ja helt sikkert - og tak for det. 

Mit problem er at jeg "vil vide" om jeg tør stole på løsningen - og det noget løjerlige omkring modellen ved honeybee gør mig noget lunken. Jeg tror jeg vil kigge på emby og se om det kan løse opgaven.

Du må meget gerne sende filen til mig - skriver email i en pm
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:06
Jeg har fået flg email:
Hej Bjorn A,

Denne besked vises for at fortælle dig at 'Moerkbak' har sendt dig en personlig besked med titlen, 'sample fil fra honeybee', på recordere.dk forum.

For at læse den personlige besked tryk på linket nedenfor: -


Men der er ingen besked når jeg klipper på linket.

mvh

Bjørn
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:09
Hej,

løjerligt.

Den ser sådan ud i min udbox:
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Bjorn A Bjorn A skrev:

Jeg har fået flg email:
Hej Bjorn A,

Denne besked vises for at fortælle dig at 'Moerkbak' har sendt dig en personlig besked med titlen, 'sample fil fra honeybee', på recordere.dk forum.

For at læse den personlige besked tryk på linket nedenfor: -


Men der er ingen besked når jeg klipper på linket.

mvh

Bjørn

Lidt forumhjælp...
Sikkert fordi, du er ny bruger og derfor ikke kan benytte besked-systemet endnu. For at hindre spam-beskeder, som typisk kommer fra nye brugere. For at åbne helt for besked- og andre ekstra funktioner, skal du skrive flere indlæg her og der, så du derved skifter rang fra Ny bruger til bruger, eller Junior bruger - har ikke HELT styr på, fra hvilket trin, der åbnes, men bare fortsæt med at skrive indlæg, så bør det virke senere...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:17
linket til den personlige besked fører desværre bare til https://forum.recordere.dk/forums.html

/Bjørn
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:29
Tak M Nielsen
Jeg medlem siden 2016, men jeg bruger kun recordere.dk sjældent for at søge og give lidt råd og hjælp.

Mørkbak du kan evt oprette en gmail og poste den her og så slette kontoen efterfølgende.

Jeg har desværre ikke tid til at skrive 100 vis af indlæg...

Dagens EPG venter på dig :)

mvh

Bjørn
Til top
Bjorn A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2016
Sted: Luxembourg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjorn A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 09:44
M Nielsen

Kan du som Guldmedlem ikke dumpe mig op i niveau, så jeg kan læse Mørkbak's besked og hjælpe ham?

Mvh

Bjørn
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6162636465>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu