recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 65>
Forfatter
Besked
Nichof Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nichof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 21:03
Tror ikke det er nødvendigt at have abonnement, men ved det ikke da mit stadig er aktivt. Men, jeg går ind på siden/kanalen jeg vil have info om, og  beder chrome om at vise kilder og der finder jeg informationerne.

Mvh.
Niels
Til top
real_per Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér real_per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 23:13
Det er da altid noget at ens feed virker året ud. Så må vi se hvad der sker derefter. Man kunne håbe der er nogle der vil tage konceptet op, og føre det videre.

Redigeret af real_per - 11-Februar-2015 kl. 23:30
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 08:10
Hej et findes der en gratis EPG der er bedre end yousee. Jeg har yousee? Jeg for kun et par dage. på mediacenter har jeg dvbviewer recording service og XMBC (Kodi) som fronten.
Til top
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2015 kl. 23:49
Webgrab's hjemmeside har været nede i et stykke tid. Er der nogen der har installationsfilerne til programmet de kan dele?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 07:19
http://www.webgrabplus.com fungerer fint hos mig.
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 11:40
Rodede med at få webgrab til at virke med mine kanaler i aftes og efter en hel del klippe/kliste fik jeg det også til at virke.
Men kan det passe at serieoptagelse er "defekt"
Kan ikke se at der er markeret gentagelse nogen steder, så min 7mc optager alle afsnit og ikke kun nye?
Bruger Nrossens program til import.

/KL
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 00:06
Er der andre end mig, der heller ikke henter informationer ned fra timefor.tv i dag? Den henter blot en fil på 63 byte..
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 08:37
Min har hentet de sædvanlige ca. 14Mb her til morgen.

/KL
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 09:03
Har haft en længere mail korrespondance med Gracenote, som har overtaget selskabet bag Timefor.tv og de har blankt afvist at sælge deres data, hvis formålet er at opbygge en XMLTV service. Så skal der laves en alternativ service til Timefor.tv, så skal der i hvert fald findes en anden indholdsleverandør.

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Har haft en længere mail korrespondance med Gracenote, som har overtaget selskabet bag Timefor.tv og de har blankt afvist at sælge deres data, hvis formålet er at opbygge en XMLTV service. Så skal der laves en alternativ service til Timefor.tv, så skal der i hvert fald findes en anden indholdsleverandør.

/Thomas

Det var da sært - de vil ikke selv tilbyde servicen og andre må heller ikke. Måske de gerne vil sælge dem hvis man laver en konkurrerende online tv-guide? Wink For hvad kan man ellers bruge de data til så?

Så man jo købe data til et konkurrerende online tv-guide produkt som så kunne den have et sindsygt ringe web-interface, men være rigtig god for sådan noget som WebGrab at leeche fra... hint hint.
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 10:07
Enig. Argumentet var at de åbenbart døjer med at deres nuværende XMLTV service, bliver udnyttet af andre firmaer, som en billig måde at få adgang til data, som de så kan videre sælge eller på anden vis udnytte kommercielt. Så pt. vil de kun sælge data til firmaer, som Elgato, DVBLogic osv. som har et lukket system, andre ikke kan udnytte.

Men god idé, med en "grab venlig" TV oversigt :) 

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 10:41
Jeg har prøvet Gracenote i mit eyetv, og der manglede for mange kanaler til at jeg gad bruge det.. Så jeg skrev til elgato og annullerede mit abonnement og fik pengene retur.
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu