recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 34567 65>
Forfatter
Besked
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Jeg henter min EPG gennem WebGrab+Plus (dvs. en webscraber) og deres almindelige tvguide viser fint data to uger frem? Det virker lidt mystisk at deres XML-service pludselig skulle være koblet af?

http://dk.timefor.tv/?date=2014-11-10&guide=day

Gad vide om der er gang i et eller andet igen - da jeg klikkede på dit link første gang, kom der intet på de alm. kanaler som DR1 og TV2. Nu viser den pludselig for DR1 hvorimod tv2 stadig er blank.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 12:46
Der er data på DR, SBS og Eurosport. Men der mangler på Viasat og TV2 kanalerne...
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 12:57
Hmm, det kan jeg godt se nu :(
Der er ikke flere udsendelser på TV 2
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Hmm, det kan jeg godt se nu :(
Der er ikke flere udsendelser på TV 2

Det KAN jo være et godt tegn, at der nu igen begynder at vise sig data på diverse kanaler efter d. 1 Nov. :-)

Men tør man forny sit abonnement ? jeg afventer..... og er stadig sur over deres manglende evner til at kommunikere ;-)
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 13:20
Jeg hælder mest til et teknisk problem - hvem vil ikke gerne have 99 kr. for at lave en XML-fil af data som allerede er i systemet? Ja ja, så er der også reklamefri hjemmeside osv. men det vigtigste må trods alt være EPG.
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 14:49
Er der nogle som ved, hvordan timefor.tv rent teknisk fungere - eks. hvor de får deres data fra osv?
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 15:26
De køber/får det vel af/fra TV-stationerne... Og beriger det så evt. med yderligere data...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 15:37
Spekulerer bare på, om deres system kræver meget vedligeholdelse, tid og penge.
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 18:02
Nu får jeg data frem til 10. november - med ganske få fejl
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:

Nu får jeg data frem til 10. november - med ganske få fejl
Bortset fra at der ingen data er for TV 2 kanalerne efter den 31/10
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 18:38
FEDT!..

Virkelig lækkert vi ikk skal til at finde en ny udbyder nu.. 
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 18:53
Hvad med Viasat kanalerne?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu