recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 45678 65>
Forfatter
Besked
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:

Nu får jeg data frem til 10. november - med ganske få fejl
Bortset fra at der ingen data er for TV 2 kanalerne efter den 31/10

Har lige tjekket her hos mig og der er TV 2 data også i november.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Hvad med Viasat kanalerne?

De er også tilbage med data
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:02
Det lyder dælme godt!
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:

Nu får jeg data frem til 10. november - med ganske få fejl
Bortset fra at der ingen data er for TV 2 kanalerne efter den 31/10

Har lige tjekket her hos mig og der er TV 2 data også i november.
Jeg prøver lige at grappe igen, og genstarte Recording Service
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:18
Det samme her alle kanaler frem til tirsdag 11-11
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:22
Det hjalp at grappe igen, og genstarte service. TV2 kanalerne og Viasat er nu med. HallelujaClap 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:50
Det er så fint nok, at der er data igen, men jeg savner godt nok en udmelding/forklaring på hvad der foregår i den biks !?!?

Jeg har heldigvis ikke brug for deres "service", men ville godt nok ikke have lyst til at betale til dem, med den eklatante mangel på oplysning og kundeservice !!!
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Det er så fint nok, at der er data igen, men jeg savner godt nok en udmelding/forklaring på hvad der foregår i den biks !?!?

Jeg har heldigvis ikke brug for deres "service", men ville godt nok ikke have lyst til at betale til dem, med den eklatante mangel på oplysning og kundeservice !!!

ENIG ! jeg skal forny mit abonnement i morgen, men er netop af denne grund, i syv sind - i virkeligheden har man jo ikke lyst til at støtte et firma, der ikke gider tale med deres kunder.

Men hvorfor har du så ikke brug for deres service ? hvordan ser din løsning ud ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Det er så fint nok, at der er data igen, men jeg savner godt nok en udmelding/forklaring på hvad der foregår i den biks !?!?

Jeg har heldigvis ikke brug for deres "service", men ville godt nok ikke have lyst til at betale til dem, med den eklatante mangel på oplysning og kundeservice !!!
Vores problem er at der ikke er noget alternativ!
Mit alternativ er at leve med det EPG jeg kan få fra Canal Digital. Dvs. stort set ingen informationer om hvad programmet indeholder. Timefor.tv leverer uddybende beskrivelse af programmet, herunder evt. skuespillere, instruktør osv
Så som navnet på tråden antyder, var opgaven at finde et alternativ til timefor.tv, men ingen har budt ind med en brugbar løsning
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Det er så fint nok, at der er data igen, men jeg savner godt nok en udmelding/forklaring på hvad der foregår i den biks !?!?

Jeg har heldigvis ikke brug for deres "service", men ville godt nok ikke have lyst til at betale til dem, med den eklatante mangel på oplysning og kundeservice !!!

ENIG ! jeg skal forny mit abonnement i morgen, men er netop af denne grund, i syv sind - i virkeligheden har man jo ikke lyst til at støtte et firma, der ikke gider tale med deres kunder.

Men hvorfor har du så ikke brug for deres service ? hvordan ser din løsning ud ?
Jeg har en 100% Canal Digital løsning, med deres egne bokse. Så ingen mediecenter eller lignende.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:11
Ikke for noget, men det er kr. 8,25 om måneden.

Derfor er jeg da stadig nysgerrig, for at høre om, hvad der sker hos timefor.tv, men vil til enhver tid betale de 99 og tage risikoen.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:13
Syntes da bare de kunne sætte deres abonnement lidt op, hvis de ikke kan få det til at hænge sammen..

99,- / år er sgu meget billigt, da de som andre skriver leverer en uovertruffen EPG.. (når det virker)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu