recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 56789 65>
Forfatter
Besked
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Syntes da bare de kunne sætte deres abonnement lidt op, hvis de ikke kan få det til at hænge sammen..

99,- / år er sgu meget billigt, da de som andre skriver leverer en uovertruffen EPG.. (når det virker)

Enig, jeg betalte gerne mere for den ydelse. Den kan jo ikke undværes - i hvert ikke i vores hjem med 4 tuneren..
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Ikke for noget, men det er kr. 8,25 om måneden.

Derfor er jeg da stadig nysgerrig, for at høre om, hvad der sker hos timefor.tv, men vil til enhver tid betale de 99 og tage risikoen.

Jeg havde nu heller ikke betalt, hvis det var i morgen pengene skulle falde sådan som det har kørt.

99,- er ikke mange penge, og det betyder absolut intet. Der er få ting jeg hader i denne verden, men en af dem er at blive snydt. 


Til top
martin_skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2009
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:46
Dejligt at EPG'en nu er opdateret. Men der er stadig lidt knas med planlægningsfunktionen på deres hjemmeside. Og logoerne trænger også til at blive opdateret.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2014 kl. 11:43
Et alternativ, og måske så alligevel ikke:
Kan se at der hentes EPG fra nogle danske kanaler. Men  selv om DR-K  er med i kanaloversigten, (i xml-filen) er der ikke data fra denne kanal. Har ikke undersøgt om der også mangler data for andre kanaler
Hvis nogen forsøger sig med denne løsning, håber jeg I skriver om erfaringerne her.

Jens
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 01:47
Må jeg stjæle opmærksomheden et øjeblik??
Jeg kan ikke finde ud af hverken på timefor.tv eller andre steder hvad jeg skal indsætte i DVBLink Server eller DVBLink TVSource for at modtage epg data fra timefor.tv.
//Guldhammer
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 01:56
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Må jeg stjæle opmærksomheden et øjeblik??
Jeg kan ikke finde ud af hverken på timefor.tv eller andre steder hvad jeg skal indsætte i DVBLink Server eller DVBLink TVSource for at modtage epg data fra timefor.tv.

fandt lige denne link:

Anvender selv timefor.tv, men med TVHeadend og kender ikke noget til DVBLink .Så jeg ved ikke om oplysninger på ovenstående link kan bringe dig videre.

Jens
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Må jeg stjæle opmærksomheden et øjeblik??
Jeg kan ikke finde ud af hverken på timefor.tv eller andre steder hvad jeg skal indsætte i DVBLink Server eller DVBLink TVSource for at modtage epg data fra timefor.tv.

fandt lige denne link:

Anvender selv timefor.tv, men med TVHeadend og kender ikke noget til DVBLink .Så jeg ved ikke om oplysninger på ovenstående link kan bringe dig videre.

Jens
Anvender sekv DVBLink og timefor.tv og det er det rigtige sted :)
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:


Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Må jeg stjæle opmærksomheden et øjeblik??
Jeg kan ikke finde ud af hverken på timefor.tv eller andre steder hvad jeg skal indsætte i DVBLink Server eller DVBLink TVSource for at modtage epg data fra timefor.tv.


fandt lige denne link:

Anvender selv timefor.tv, men med TVHeadend og kender ikke noget til DVBLink .Så jeg ved ikke om oplysninger på ovenstående link kan bringe dig videre.

Jens


Så siger jeg tusind tak for hjælpen.
//Guldhammer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 13:18
MEN alligevel, den skriver ikke om jeg skal skrive http://dk.timefor.tv/profil eller http://dk.timefor.tv eller noget helt 3.
//Guldhammer
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 14:27
Du skal indtaste det som står ud for din personlige token inde på http://dk.timefor.tv/dvblogic
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Hanzoy Hanzoy skrev:

Du skal indtaste det som står ud for din personlige token inde på http://dk.timefor.tv/dvblogic


Det eneste jeg kan finde er det her http://dk.timefor.tv/xmltv
men det kan være fordi jeg ikke har en betalt bruger, da jeg lige ville prøve det først.
//Guldhammer
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2014 kl. 14:58
Ja - XML download er kun for registrerede brugere, IIRC.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu