|
Phillips HTS6600 brug uden SW6600? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Palm9 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2014 Sted: Ry, Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2014 kl. 19:28 |
Hej alle.
Har lige købt mig 2 højtalere og en 120W sub (HTS6600) i et sæt til en 50'er. Jeg har ikke SW6600 main unit'en som hele lortet ellers skal connectes til for at fungere, så jeg skal have fundet en anden måde at sætte det til min PC på. Det skal sættes sammen som på billedet nedenfor: ![]() Jeg har indtegnet hvordan pins'ene sidder i kablet som går fra sub>forstærkeren. Hvad hedder dette kabel? Problemet er jo netop, at det særlige stik fra sub>forstærkeren er et stik, som jeg ikke har i min forstærker. Håber i kan hjælpe mig, om ikke andet så bare lidt på rette spor. :) På forhånd, tak. Mvh. Frederik
Redigeret af Palm9 - 06-November-2014 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et special kabel som kun anvendes til et sådan sæt, i forbindelse med de enkelte ting det består af. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har set lidt nærmere på det, er ikke egnet til det du vil bruge det til. SWen indeholder forstærker samt FM/Am Radio, og er beregnet til kun at tilslutte til hoved enheden som er styreenhed til sættet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Palm9 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2014 Sted: Ry, Danmark Status: Offline Point: 13 |
Hvad hvis nu jeg piller selve højtalerenhederne ud og smækker direkte på min forstærker? Det burde vel kunne lade sig gøre at køre uden om den styring der ellers ligger. Eneste problem vil så være sub'en. Eller hvad?
|
|
![]() |
|
Køb noget der er egnet til det i stedet for, det du har kan ikke bruges. |
|
|
|
![]() |
|
Hvis du ikke kan hjælpe, vil du så ikke undlade at skrive i min tråd?
|
|
![]() |
|
Nå, jeg klippede stikket af enden af højtalerkablet som ellers skulle i sub'en, og smed hhv. sort og rød kabel i sort og rød stik på forstærkeren med succes. Dog spiller kun de 6 enheder, de 2 basenheder er der ingen liv i på denne måde.
|
|
![]() |
|
Nogen forslag til hvordan jeg kan få subben ind over det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |