recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meddelelser på Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Meddelelser på Samsung TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Meddelelser på Samsung TV
    Sendt: 10-November-2014 kl. 19:47
Hej,
jeg kan ikke finde et sted i Samsung UE22F5405, hvor jeg kan slå meddelelser fra.

I 5 dage har jeg set, at Smart Hub er nu klar til Boxer eller andet besked, uden at
jeg kan fjerne det. Selvom jeg læste det flere gange bliver det ved med at dykke op.

Er der en løsning?

På forhånd tak

Redigeret af bimbobo - 10-November-2014 kl. 20:05
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement)
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 12:10
Kan du ikke bare trykke OK når beskeden kommer?
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2008
Point: 409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 16:58
Det har jeg gjort flere gange om dagen i 5 dage nu..
Det er bare p**** irriterende, at man ikke selv kan bestemme, hvis, hvad og hvornår
man vil læse ligegyldige beskeder
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement)
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 17:22
Jeg kender tilsvarende beskeder, dog slet ikke boxer. Fx satte jeg en separat harddisk til TVet forbundet med et usb stik. Beskeden dukkede op, indtil jeg gjorde brug af optagelsen til denne HD.
Så holdt beskeden op. Tilsvarende skete med TVets kamera. Også her standsede beskederne, da kameraet blev brugt.
I din information nævner du ikke hvad beskeden eksakt ordret skriver.

Så vidt jeg har hørt og meget lidt ved omkring boxer- så findes der både et boxercard og en boxer boks. Den sidstnævnte: kan den benyttes til optagelse og hvis ja, har du benyttet den til optagelse?

Måske er forklaringen og løsningen det

Umiddelbart virker det som om enheden, når der gives beskeder, tilslutter sig efter at dit TV er opstartet.

Redigeret af bentpetersson - 11-November-2014 kl. 19:14
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 18:05
Jeg har lidt samme problem, og jeg har ikke Boxer.

Beskeden kommer op et par gange om dagen. Det samme skete da de havde opdateret deres smart halløj. Sidstnævnte er dog forsvundet igen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu