|
Meddelelser på Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2014 kl. 19:47 |
Hej,
jeg kan ikke finde et sted i Samsung UE22F5405, hvor jeg kan slå meddelelser fra. I 5 dage har jeg set, at Smart Hub er nu klar til Boxer eller andet besked, uden at jeg kan fjerne det. Selvom jeg læste det flere gange bliver det ved med at dykke op. Er der en løsning? På forhånd tak Redigeret af bimbobo - 10-November-2014 kl. 20:05 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke bare trykke OK når beskeden kommer?
|
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
Det har jeg gjort flere gange om dagen i 5 dage nu..
Det er bare p**** irriterende, at man ikke selv kan bestemme, hvis, hvad og hvornår man vil læse ligegyldige beskeder
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Jeg kender tilsvarende beskeder, dog slet ikke boxer. Fx satte jeg en separat harddisk til TVet forbundet med et usb stik. Beskeden dukkede op, indtil jeg gjorde brug af optagelsen til denne HD.
Så holdt beskeden op. Tilsvarende skete med TVets kamera. Også her standsede beskederne, da kameraet blev brugt. I din information nævner du ikke hvad beskeden eksakt ordret skriver. Så vidt jeg har hørt og meget lidt ved omkring boxer- så findes der både et boxercard og en boxer boks. Den sidstnævnte: kan den benyttes til optagelse og hvis ja, har du benyttet den til optagelse? Måske er forklaringen og løsningen det Umiddelbart virker det som om enheden, når der gives beskeder, tilslutter sig efter at dit TV er opstartet. Redigeret af bentpetersson - 11-November-2014 kl. 19:14 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Jeg har lidt samme problem, og jeg har ikke Boxer.
Beskeden kommer op et par gange om dagen. Det samme skete da de havde opdateret deres smart halløj. Sidstnævnte er dog forsvundet igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |