recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dynaudio Focus 600 XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dynaudio Focus 600 XD

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 12:26
FÅRK! Jeg er misundelig!!!!

M.v.h.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 19:58
Fede højtalere! Tillykke med dem.

Lyden er jo altid vigtigst, men til den pris, kunne man vel godt ønske, at Dynaudio ikke var så konservative i deres design af denne højtaler. Altså, f.eks. er deres Contour-serie jo ganske flot.  
Til top
miko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2011
Sted: Nuuk
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 23:17
Ang. design, synes jeg Dyn gjorde en bommert med Excite vs Focus. Den billigste serie, Excite, så laangt federe ud end den dyrerer Focus serie.
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Fede højtalere! Tillykke med dem.

Lyden er jo altid vigtigst, men til den pris, kunne man vel godt ønske, at Dynaudio ikke var så konservative i deres design af denne højtaler. Altså, f.eks. er deres Contour-serie jo ganske flot.  

Jeg kan godt følge dig, men sådan en udformningen fungere godt lydmæssigt og er pris billig at lave.
En særlig udformning ville nok koste mere at lave og ville betyde færre penge til lyd eller en mere pris.
Jeg mener ikke at der er plads til at den må koste mere i forhold til Dynaudio's andre produkter, jeg mener at de har fundet "sweet spot"
(Jeg drømmer selv om dem, og kunne selv sagt tænke mig at de var billigere, men da det bare ville betyde mindre lyd, så er jeg ikke så sikker på at jeg ønsker lavere pris. Måske kunne 400'eren være mig nok?)
.....
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 18:25
Sidder her i kælderen med en kold sne.

De spiller som englene synger.
Alle pengene værd.
Otto. Du har ret, man finder ikke et forstærker og højtalersæt der spiller lige så godt og nærmest nul forvrængning.
SVP03
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Sidder her i kælderen med en kold sne.

De spiller som englene synger.
Alle pengene værd.
Otto. Du har ret, man finder ikke et forstærker og højtalersæt der spiller lige så godt og nærmest nul forvrængning.


Stop nu!! Vi giiiiider ikke høre om de "latterlige" højttalere!!

Misundelse kan forekomme - I STORE MÆNGDER.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 18:51
Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...
75 af de store vejl
Men det har jeg ikke betalt.
SVP03
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...
75 af de store vejl
Men det har jeg ikke betalt.

Tak for kaffe Tongue
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 19:04
Det var en dyr uge.
Sådan et sæt og 2 MK Sound X12 sub.
SVP03
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 19:08
Har du et af de dersens pengetræer?

Eller var det pensionen der røg😀👍

Spøg til side, gad seriøst godt at høre dem ;-) bliver spændende engang at komme til... Men det er ufattelig mange penge!
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 19:14
Stadig billig hobby i forhold til bilerne

Når nu det hele er på plads, var det så noget med en lyttetest ?
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu