recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dynaudio Focus 600 XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dynaudio Focus 600 XD

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 13:40
Nu er jeg spurgt af nogen af jer på PB.
Jeg kan skaffe jer rabat på dem, i køber dog direkte fra butikkens webshop.
Så jeg får ikke noget ud af det.
 
Men mon ikke de andre butikker kan tilbyde det samme.
Det var mere hvis de ikke er til at hugge og stikke i, altså de andre.


Redigeret af SVP03 - 03-December-2014 kl. 13:42
SVP03
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 14:18
Kan du ikke sende mig en PB med info, jeg kunne godt være interesseret :-)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 06:33
Der var demoaften i går på dem i KT Vesterbrogade.
I aften er det Tapeconnection Århus hos Otto, så i kan nå det endnu, men om der er ledige pladser ved jeg ikke.
SVP03
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Der var demoaften i går på dem i KT Vesterbrogade.
I aften er det Tapeconnection Århus hos Otto, så i kan nå det endnu, men om der er ledige pladser ved jeg ikke.

Det er der ikke, beklager Smile Men de står fast til demo i butikken.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af miko miko skrev:

Sært, hvor lidt opmærksomhed XD får på dette site! Skal helt til US og A for at finde bare en smule opmærksomhed på hvad det er for et Beast der er klægget i Skanderborg!
 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 20:42
Jeg var inde og høre dem i dag hos tape connection. Syntes godt nok der er et stykke vej fra dem op til mine aktive XTZ Divine. Havde faktisk forventet meget mere med den popularitet de har fået og til 75k.
De var meget åbne og detaljerede, men lettere farvet og meget tynd mellemtone i forhold til hvad jeg er vant til. Bassen kunne heller ikke følge med. Kunne hurtigt fornemme de ville tabe pusten hvis de blev skruet op på det niveau jeg nogen gange gør derhjemme. Alt i alt ikke særlig imponeret må jeg sige :-/
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 21:42
Var også derinde i dag.
Det var lidt underligt for de lød ikke så godt i det rum ja.
Er stadig kiste glade for mine.
SVP03
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:05
Skal ikke kunne sige om rummet var afgørende. Rummet var mere dødt end hos mig, og de havde da en fin diffuser i loftet.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 21:37
Så fik jeg en Connect.
Den kunne jeg i princippet have undværet.
Men Otto, jeg har lige et par spørgsmål til det hele. Enten tager vi det her eller du rydder lidt i indbakken herinde, eller du giver din firmamail til mig
Så nu har jeg kobler Oppo direkte med Coax til højtalerne.
Til Dynaudio connect har jeg så tilsluttet en Sonos connect.
Flac filer kan jeg så afspille både via Sonos og Oppo alt efter hvor doven man er :-)

Rent praktisk kan jeg nu have sonos og Dynaudio stående i racket på en hylde, der har jeg så kablet internet til sonos. Har lidt skidt trådløs forbindelse ved selve højtalerne.

Redigeret af SVP03 - 26-Oktober-2015 kl. 21:54
SVP03
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Så fik jeg en Connect.
Den kunne jeg i princippet have undværet.
Men Otto, jeg har lige et par spørgsmål til det hele. Enten tager vi det her eller du rydder lidt i indbakken herinde, eller du giver din firmamail til mig
Så nu har jeg kobler Oppo direkte med Coax til højtalerne.
Til Dynaudio connect har jeg så tilsluttet en Sonos connect.
Flac filer kan jeg så afspille både via Sonos og Oppo alt efter hvor doven man er :-)

Rent praktisk kan jeg nu have sonos og Dynaudio stående i racket på en hylde, der har jeg så kablet internet til sonos. Har lidt skidt trådløs forbindelse ved selve højtalerne.

Er der forskel i lydkvalitet Coax vs Optisk på dem?
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 22:19
Har ikke prøvet optisk.
Bruger Kun Coax og slave USB port eller hvad man kalder det.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu