recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Scansonic MB 2.5 (Raidho)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scansonic MB 2.5 (Raidho)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Scansonic MB 2.5 (Raidho)
    Sendt: 23-November-2014 kl. 21:17
Hejsa

Nogen der har hørt denne model?

Har den med hjemme i weekenden og er dybt imponeret...

Vejl. Pris 19.999...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
board Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2015
Sted: Vanløse, Danmar
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér board Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 01:50
Var det dig, der også oprettede et emne om dem på Hifi4all? Hvis ikke, vil jeg da gerne give mit besyv med, hvis du vil høre det.
Endte du med at købe dem, og hvad synes du om dem (hvis du ikke skrev på Hifi4all, for så har jeg læst det)?
www.restaurantcritic.eu
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 09:06
Hejsa

Jo det var mig, mine røg tilbage, men jeg har hørt rygter om at delefiltrene skulle være blevet opdateret, eller på vej til det?

Mit problem var placering... De skulle helst stå over 60 cm til bagvæg - hvilket blev svært her...

Hva synes du om dem? ;-)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu