recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 og TV3 mangler efter ny yousee omlægning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 og TV3 mangler efter ny yousee omlægning

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 og TV3 mangler efter ny yousee omlægning
    Sendt: 03-December-2014 kl. 16:55
Jeg har scannet og scannet og den finder bare ikke tv2 / tv3!? 
Jeg har et Sony EX500 og den finder alle andre kanaler. Netværks id er sat til 100 og frekvens er auto. 
Hvad gør jeg galt? Jeg kan ikke komme igennem til Yousee. Ouch
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Jeg har scannet og scannet og den finder bare ikke tv2 / tv3!? 
Jeg har et Sony EX500 og den finder alle andre kanaler. Netværks id er sat til 100 og frekvens er auto. 
Hvad gør jeg galt? Jeg kan ikke komme igennem til Yousee. Ouch
Hos mig (nordjylland) ligger TV2 HD, TV3 HD, K5 HD og dk4 HD på samme MUX på 594MHz efter omlægning. 
Kan du modtage K5 HD og dk4 HD ?

EDIT: Bruger du Favoritter? Skal måske re-initialiseres?

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 03-December-2014 kl. 18:33
Til top
movesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér movesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 18:09
Bor i Værløse og har 2 TV forbundet til YouSee med Bland Selv abonnement på mellem pakken. Efter opdateringen i går, er TV2,TV3,HD4 DK4 (og sikkert også andre kanaler) blevet ekstrem dårlig med bit fejl.
Jeg bruger Samsung BD-C8500 tuner med kort. Signal styrken er 100%, og på mit andet nyere Samsung TV, er der INGEN problemer.

Der må være BD-C8500 tuneren, som ikke kan finde de nye frekvenser korrekt!

Har lavet en factory reset, og søgt efter kanalerne igen, men samme fejl. DR1, DR2 og TV2 news virker fint, så problemet er kun på nogle specifikke kanaler.

Er der nogen der har fundet løsning. Det er umuligt at komme igennem på YouSee hotline.

Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 22:04
Jeg bruger ikke favoritter og har ikke nogen boks.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af movesen movesen skrev:

Der må være BD-C8500 tuneren, som ikke kan finde de nye frekvenser korrekt!

Tuneren i Samsungs BD recordere er meget sart over for fejl i signalet. Jeg oplevede det samme som du, dengang jeg havde en C8500. TV kunne godt finde alle kanaler, men recorderen dropped nogen.

Efter at have fedtet meget rundt med antennekablet til recorderen, kom de sidste kanaler med.

J
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 16:36
De er stadigvæk her. 
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 07:56
Hey folkens

Låner lige din tråd :-) Evt det kan hjælpe dig?

Jeg har et lidt irriterende problem. Efter at de har lavet frekvensen om til bla tv2 har jeg været inde og søge efter dem igen. Har fundet alle mine kanaler igen intet problem. MEN når jeg tænder min computer så forsvinder signalet til TV2 på mit tv. Jeg aner ikke hvad problemet kan være? Jeg har yousee internet igennem på antenne stik. Nogle der ved noget om det?
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 07:59
Glemte lige at skrive at der ikke har været problem med det før de skiftede frekvens!
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 08:26
Mange har åbenbart samme problem, Yousee er på vej med en løsning siger de.

Redigeret af Moulder - 06-December-2014 kl. 08:27
Mvh

Moulder
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 15:08
Jah. Nu må vi se hvad der sker
Til top
lhb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Februar-2012
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lhb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 15:54
Jag har også problemer med TV2, TV3, K5 og DK4,dog oplever jeg kun problemet på min bluetinum BT-DCT110. Mit Sony TV har ingen problemer.
Kablerne er yousee ready. BT-DCT110 sidder i serie med fjernsynet og bruges primært til at optage udsendelser. Har prøvet at geninstallere kanalerne , samt geninstallere efter en reset til fabriksindstillinger uden held
Bor i Albertslund
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 16:36
Der er stadigvæk ingenting her. Har endda firmware opdateret mit tv og lige meget hjælper det. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu