recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktivering af Deezer på Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktivering af Deezer på Sonos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dennism Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Status: Offline
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dennism Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aktivering af Deezer på Sonos
    Sendt: 22-December-2014 kl. 20:06
Hej.

Jeg har i dag en Sonos Bridge og to Sonos Play 5. I julegave får vi en ny Sonos Play 1 hvortil der medfølget et års Deezer musik abonnement.

Jeg kan se, at aktivering af dette abonnement foregår via denne side:
http://www.sonos.com/promo/deezer

Her kan jeg se, at man aktiverer det vha. ens Sonos ID, som man skal finde i sin Controller.

Jeg vil dog gerne afprøve højtaleren hos noget familie, inden jeg får den hjem og koblet til mit Sonos netværk. Mit spørgsmål går derfor på, om jeg stadig vil kunne gøre det, hvis jeg først sætter den op på min familie netværk? Eller om enheden da bliver registeret på sit eget Sonos ID, og når jeg så efterfølgende tager den hjem og koblet på mit eget netværk, så kan jeg ikke aktivere mit Deezer abonnement.

Er der nogen der ved, om det er noget jeg skal holde mig fra?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 20:33
Jeg har Deezer som er aktiveret via andet sonos id end mit eget.   Bruger blot kontoen på mit eget.

Der er en masse der sælger disse for 2-300.- for den 12 mdr periode og jeg overtog det til mit sonos uden problemer
Til top
dennism Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dennism Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Jeg har Deezer som er aktiveret via andet sonos id end mit eget.   Bruger blot kontoen på mit eget.

Der er en masse der sælger disse for 2-300.- for den 12 mdr periode og jeg overtog det til mit sonos uden problemer

Hvis det ikke er selve det fysiske Sonos produkt, man bruger til at registrere med, hvad er det så? Jeg synes ikke, at jeg kan se nogen kode på den Deezer gaveæske jeg har fået med?
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 21:12
Koden er serie nummeret på højttaleren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu