recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue?

 Besvar Besvar Side  123 23>
Forfatter
Besked
Ronning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue?
    Sendt: 25-December-2014 kl. 11:22
Hej alle!

Har overvejet at købe Philips Hue startsæt.

Hvis man læser på nettet, skriver de flere steder at en af de største ulemper er at lamperne ikke 'husker' den sidste indstilling hvis man slukker helt for strømmen til dem?

Altså, pærerne starter op med hvid på fuld skrald hvis man tænder og slukker dem på afbryderen.

Er der nogen der ved om det er blevet løst, eller er det stadig et problem?

Go' jul :-)
Mvh

Morten Nielsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 12:08
Har kun læst at de starter på fuld skrald.

Men hvad er ideen med at slukke dem på afbryderen ?   
HUE skal jo betjenes med smartphone eller tablet samt de programmer man har lavet til automatisk tænd sluk osv.  alt detter er jo ude ved afbrudt 230volt
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 12:38
Jeg synes også,  at det var et problem i starten,  men så købte jeg en Hue Tap. Det sker dog stadig en gang i mellem, at mine gæster kommer til trykke på afbryderen i stedet for Tap'en, men så er det altså heller ikke værre. 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 21:15
Virker jeres Philips hue app 1.7.1 efter opdatering ?
Min crasher konstant på iOS
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 21:36
Nej, crasher konstant her også

Redigeret af bleze - 05-Februar-2015 kl. 21:37
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 21:54
Min crasher også..! Har skrevet til dem... Godt man har OnSwitch ;-)
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 22:39
Nu er version 1.7.3 tilgængelig, men jeg kan ikke downloade den. Får blot at vide, at emnet ikke længere er tilgængeligt.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 23:17
Jeg har hentet den og den virker igen..!
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2015 kl. 00:04
Virker også her efter 1.7.3
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 07:16
Jeg bringer lige lidt liv i den her tråd igen.

Jeg vil forhøre mig lidt om Hue´s muligheder. Kan man med pærerne uden farve skifte gøre følgende:

Jeg har et lampe udtag på mit badeværelse der har et traditionelt lampeudtag - her kunne jeg eks sætte en Hue lux pære.

Så har jeg 2 spotudtag i loftet der aldrig er lavet færdigt. Dvs de kan godt få strøm (fra en anden gruppe end badeværelset), men en afbryder har de aldrig fået tilsluttet. 
Kan philips Hue opbygges sådan, at nå den pære der er på kontakt til badeværelset tændes (via almindelig kontakt), så sender den et wifi signal til de 2 spots om de også skal tændes?
Til top
sqnk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sqnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 10:45
hvis du sætter en Hue kontakt op kan den sende til dem alle 3

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/HUETAP/philips-hue-tap-kontakt
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 14:52
Et andet spørgsmål.
Kan man sætte dem op til at når man tænder på kontakte (ikke Hue kontakt) feks mellem kl 23 og 05 så tænder den kun på 20% styrke?
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu