recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue?

 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 23>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Det kan du sagtens . App finder selv kontakten og du kan selv bestemme hvilke funktioner den enkelte kontakt har
Finder den automatisk kontakten, når jeg aktiverer batteriet? Og det er den tynde on and off knap?
 
Du aktiverer batteriet, og søger i appen..
Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:28
Rigtig god gruppe på Facebook.
 
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:30
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:30
Godt tip, tak Damhus
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Godt tip, tak Damhus
 
Så lidt.. Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:40
Tak for alle svar. Har søgt om medlemsskab på facebook.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Tak for alle svar. Har søgt om medlemsskab på facebook.
 
Selv tak. Wink
 
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 20:51
Der er en begrænsning ift antallet af dimmere på en bridge. Mener den tidligere var 12 stk er dog ikke helt sikker og ved ikke om det er blevet ændret siden da. Men jeg har i hvert fald 9 stk i mit setup uden problemer.

Redigeret af Havelund - 04-Januar-2018 kl. 20:51
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2018 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

12 dimser og 50 pære pr. bridge. Philips siger 63 pære men for at det skal køre smoooottthhh anbefaler de ikke over 50.

Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Disse kontakter, kan jeg tilslutte mere end en, på en bridge? Eventuelt hvordan?


Har selv lige sat 2 af disse i korrespondance, i stueplan og 1. sal virker perfekt
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Disse kontakter, kan jeg tilslutte mere end en, på en bridge? Eventuelt hvordan?


Har selv lige sat 2 af disse i korrespondance, i stueplan og 1. sal virker perfekt

Hvordan har du gjort det? Er det til de samme pærer? Jeg har på min trappe 3 stk, som går på de samme pærer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Disse kontakter, kan jeg tilslutte mere end en, på en bridge? Eventuelt hvordan?


Har selv lige sat 2 af disse i korrespondance, i stueplan og 1. sal virker perfekt


Hvordan har du gjort det? Er det til de samme pærer? Jeg har på min trappe 3 stk, som går på de samme pærer.


Bruger app'en iConnectHue. Philips egen app er god til at slukke alt i hytten, det er vist os det.

Redigeret af Kallespears - 05-Januar-2018 kl. 17:01
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu