recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005
    Sendt: 25-Januar-2015 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Jeg har skam oplevet det i en butik men med mængden af AUO paneler i omløb og returret osv osv. Det er trættende i længden.

Billedekvaliteten på mit W855B er fantastisk og kontrast er mindst lige så godt som det HU7505 jeg oplevede i butik med Samsung panel.

Tillykke med det.

Det vigtigste er jo at få et fjernsyn man er glad for - uanset hvad der står på kassen Wink
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 16:06
Jeg har skam oplevet det i en butik men med mængden af AUO paneler i omløb og returret osv osv. Det er trættende i længden.

Billedekvaliteten på mit W855B er fantastisk og kontrast er mindst lige så godt som det HU7505 jeg oplevede i butik med Samsung panel.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Har købt et 60" W855B og sortniveauet SAMT betragtnings vinkel er rigtig godt ifht til mit tidligere Samsung HU7505.

Det er en ren fryd at se film om aftenen nu med dæmpet belysning.

Det var synd du tabte i panel lotteriet med din 7505.
Jeg ville ønske du kunne have oplevet det med et 'rigtigt' Samsung panel.

Jeg bliver aldrig træt af at se fx. 'Gravity' for at nyde sortniveauet og billedkvaliteten på mit 7505  Smile
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2015 kl. 15:13
Har købt et 60" W855B og sortniveauet SAMT betragtnings vinkel er rigtig godt ifht til mit tidligere Samsung HU7505.

Det er en ren fryd at se film om aftenen nu med dæmpet belysning.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 15:45
efter at have prøvet IPS på W805 så skal jeg aldrig have et TV med IPS igen, ja betragningsvinklerne var bedre (omend ikke geniale)

men sort var GRÅT, og mit F6500 som jeg købte som et billigt alternativ til W805´en dengang da jeg returnerede det var meter foran.

Så havde Sony´en også en del DSE, det hjalp ikke, synd det var ellers før Sony satte den der "lækre" kant ud på W8 modellen. så den hænger langt fra væggen.

Så skal det være LCD for mig så bliver det stadig VA, heller godt sortniveau end bedre betragningsvinkel, VA er jo trodsalt ikke TN.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 15:13
Med et IPS i 650 vil der selvfølgelig være ringere kontrast end 640. Men hvordan det er i forhold til f.eks Sony W805 eller X8505 ved jeg ikke.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:


Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg oplever ikke dette på mit Panasonic, med VA-panel.

M.v.h.


Jeg savner også Pana men skal jeg op i minimum 60" og så skal jeg over i et IPS panel på 650. Er ikke helt sikker på at jeg kan affinde mig med 55" elleres havde jeg allerede et 640 :)

Der skulle ikke være så stor forskel på Pana 640 og 650 i billedkvalitet og betragtningsvinkler, har jeg hørt. Og 650 byder jo på en del flere features end 640.


Nu ved jeg ikke, hvor man "hører" sådan noget. Men der er forskel - hvilket også bekræftes af diverse tests. Bl.a. er 640 synligt bedre på sortniveau og kontrast.

M.v.h.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af rotelman rotelman skrev:

Nogen der ved hvad panel der er i F9000 ? her kan jeg sidde 3 meter fra og 2 ude til siden uden at synes at det er vildt dårligt... det er sgu da noget lort at en HU7505 kan være så dårlig alt efter hvad Panel Samsung har valgt at sætte i !!

Ja det virker meget besynderligt at Samsung åbenbart vælger at sætte sub standard paneler i nogle af deres fjernsyn - det kan ikke være rigtigt at det skal være et lotteri Shocked

Der er åbenbart et 'rigtigt' Samsung panel i mit 7505 for jeg kan stille mig helt ud i siden ikke langt fra væggen og stadig have et ganske fornuftigt billede.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:


Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg oplever ikke dette på mit Panasonic, med VA-panel.

M.v.h.


Jeg savner også Pana men skal jeg op i minimum 60" og så skal jeg over i et IPS panel på 650. Er ikke helt sikker på at jeg kan affinde mig med 55" elleres havde jeg allerede et 640 :)

Der skulle ikke være så stor forskel på Pana 640 og 650 i billedkvalitet og betragtningsvinkler, har jeg hørt. Og 650 byder jo på en del flere features end 640.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af rotelman rotelman skrev:

Nogen der ved hvad panel der er i F9000 ? her kan jeg sidde 3 meter fra og 2 ude til siden uden at synes at det er vildt dårligt... det er sgu da noget lort at en HU7505 kan være så dårlig alt efter hvad Panel Samsung har valgt at sætte i !!

Du skal ind i service menuen men hvis du er glad for billedet så er der jo ingen grund til at sætte grå hår i hovedet på sig selv over et evt. andet panel. Wink
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg oplever ikke dette på mit Panasonic, med VA-panel.

M.v.h.

Jeg savner også Pana men skal jeg op i minimum 60" og så skal jeg over i et IPS panel på 650. Er ikke helt sikker på at jeg kan affinde mig med 55" elleres havde jeg allerede et 640 :)
Til top
rotelman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:01
Nogen der ved hvad panel der er i F9000 ? her kan jeg sidde 3 meter fra og 2 ude til siden uden at synes at det er vildt dårligt... det er sgu da noget lort at en HU7505 kan være så dårlig alt efter hvad Panel Samsung har valgt at sætte i !!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu