recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Med600x3d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Med600x3d

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
tvviewer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2005
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvviewer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Tanaburs Tanaburs skrev:


Jeg har kørt lyd (og billede) ud pass-through via hdmi til surr. receiver og det har fungeret. Ved rip har jeg ikke haft nogle pop-ups med protected disc.

'Protected disc' kommer som besked når disken har kopibeskyttelse (kryptering). Mange USA-diske har det og sikkert også europæiske.
Til top
intentus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2011
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér intentus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

23.976 Hz afspillet som 24 Hz vil kun give et lille hak hvert 41. sekund og ikke en konstant hakken.

For folk med enten gammel FW eller et tv, der ikke viser ægte 23.976 (men nærmere pulled op til 24 Hz), kan problemet - mig bekendt - afhjælpes med IFC slået til i tv'et (eller hvad den interpolationsteknik nu kaldes alt efter producent).

Holder mig konsekvent fra den "soapede" IFC-teknik, men på Minimum synes det at kunne give især 3D-film et lille løft pga. lidt mere flydende kamerabevægelser (noget jeg først bemærkede i Edge of Tomorrow, senere Hobitten og senest Avatar - bare mig eller er det stadig filmen, der giver en bedre 3D-oplevelse end flere nyere 3D-film her 6 år efter premieren? Confused).

Mere on-topic: håber snart at få afprøvet noget NTSC-DVD på min MED800X3D (har dog stadig ikke fået kalibreret mit tv til SD-materiale).


Redigeret af intentus - 27-Februar-2015 kl. 18:59
MED800X3D + 3 TB WD RED WD30EFRX
Pioneer BDR-XD05 (USB 3.0 Blu-ray Writer)
Panasonic TX-P50VT60Y (TV)
Yamaha RX-V775 (AVR)
Dune HD B1
Popcorn Hour A-400 (dead to me!)
Til top
haneeya Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haneeya Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 10:24
Hvis PCen har Bluetooth så kan de jo bruges, det kan de også uden, men så skal der anskaffes en Dongle. Det vil virke, men lyden er bedre med et kablet Headset, så til musik vil det foretrækkes med kabel.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu