recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Leje pris på Yousee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Leje pris på Yousee boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Leje pris på Yousee boks
    Sendt: 08-Januar-2015 kl. 18:50
Hej


Lidt brugerinformation til dem som "lejer" deres Samsung 3126 PVR fra YouSee til 99 kr. pr. md:

Ringede for nogle dage siden ind til Yousee for at opsige af mit internet........ i den forbindelse bad jeg tilfældigvis om en general opdatering om mine andre produkter hos Yousee (Tv, Samsung PVR 3126, ekstra Golf kanal + ekstra kort).

Da vi kom til Samsung 3126, nævnte jeg, at jeg overvejede at droppe den, da den sjældent bruges i mit projektor setup....... uden at nævne andet, end at jeg overvejede at droppe den boks, så tilbød Yousee medarbejderen mig, uden videre, boksen til en fast lejepris på 59 kr/md. i stedet for de normale 99 kr/md!


Fair nok - klager ikke, men mon ikke at der er mange andre i DK, som stadig betaler 99kr/md. i den gode tro om, at det faktisk er prisen?


Mvh
LBA75
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 19:55
Tak for info....de får et ring i morgen....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 20:02
Lejeprisen har altid været 59 kr. De sidste 40 kr. er for at udnytte VOD (StartForfra, Arkiv m.m.), hvortil, der skal benyttes kort.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 20:33
Det er interessant, har længe overvejet at droppe Yousee boksen. Den er brugervenlig nok, men meget langsom og strømslugende. Så bestemt ikke de 99kr værd måned efter måned.

Er der nogle som har et forslag til et alternativ. Den skal bare kunne optage evt kunne programmeres fra IOS.
Har kigget på clint og Denver, men vil gerne lidt højere op i kvalitet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu