|
Kanalsøgning Samsung TV F7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2015 kl. 11:12 |
Jeg har to Samsung TV, et UE55F7005 og et T22A350.
Jeg har følgende problem med kanalsøgning på UE55F7005: 1. Under Udsendelse > automatisk søgning > indstilling for kabelsøgning, får jeg meddelelse om at denne funktion kun er tilgængelig hvis antenne er indstillet til kabel. Det er den, men funktionen er stadig greyed out. 2. Under Udsendelse > kanalindstillinger > manuel søgning, kommer meddelelsen "ikke tilgængelig". Både punkt 1 og 2 virker fint på T22A350, så jeg vil gerne høre om andre oplever samme problem med et F7005. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg på mit F9005 gik fra terristisk til Stofafiber, havde jeg problemer og måtte læse den downloadede danske vejledning, hvor der vises både krav og måder. Det var kun et forståelsesproblem fra min side
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har læst den danske vejledning og har ingen forståelsesproblemer i den retning ![]() Gider du se efter i dine menuer om du får samme meldinger som jeg. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |