recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ønskes: VHS/DVD player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ønskes: VHS/DVD player

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ønskes: VHS/DVD player
    Sendt: 11-Januar-2015 kl. 16:37
Hej.

Min far er ikke fulgt med tidsalderen og vil gerne have en VHS/DVD maskine.

Jeg har søgt på nettet men kan ikke finde sådanne en maskine. Er der helt udgået?

mvh
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 17:07
http://www.pricerunner.dk/pl/4-2945907/DVD-og-Blu-Ray-afspillere/Funai-WD6D-M100-Sammenlign-Priser

Tror de er på vej til at udgå men er da et par forhandlere der har dem.


Redigeret af jackyl - 11-Januar-2015 kl. 17:08
allan

Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 17:17
F... de er dyre. Mener da de kostede under en tusse da jeg så dem for et par år siden. Den skal jo bare kunne afspille vhs/dvd ikke optage.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 17:23

Det må siges at være et særdeles dårligt køb, da den ikke kan bruges i DK, den har kun MPEG 2 Tuner, så den kan ikke modtage nogle som helst, den kan bruges i meget begrænset omfang på Kabel TV, i det der også er en Analog Tuner.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 17:25
Den skal bare bruges til at se en videofilm eller dvd film, intet andet.

Så det med at optage er lige meget. Men vil ikke ofre 2500 kr på den.

Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 17:25
De har vel skruet priserne op Ouch og ja de er dyre 
allan

Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 21:44
pipper:

LG skulle have et par kombi maskiner. Prøv at søge efter LG Kombi VHS/DVD.

Panasonic i Tyskland har også et par kombi maskiner, f.eks. Panasonic DMR-EZ49V.
http://www.panasonic.com/de/suchen.html?q=VHS%2FDVD&searchIn=&_charset_=UTF-8&x=8&y=8
(kan ikke gøre linket aktivt). Kan eventuelt købes hos Alternate.dk (som jeg selv har handlet hos i anden forbindelse).

Alternativt kan købes en brugt VHS maskine via f.eks. dba.dk eller guloggratis.dk




Redigeret af Doo Wop - 11-Januar-2015 kl. 21:58
Doo Wop
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 22:03
jeg har en gammel b og o video til at stå v7000. men kan ikke huske om den afhænge af om det skal være b og o tv. virket da jeg brugt den sidst. man har nok brug for en rens. ved godt tråd start ikke li spurgt om sådan en
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 07:49
Vi har en kombineret VHS/DVD recorder (altså en der både kan optage på VHS og på DVD) fra Panasonic. Den har kun været pakket ud en enkelt gang. Købte den for at have noget i reserve *hvis* vi engang skulle få brug for noget VHS-relateret, men det sker muligvis aldrig. Kan desværre ikke huske modelnummeret, men det kan jeg da finde ud af, hvis det har interesse.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 14:52
Var det ikke bedre at få konverteret hans VHS bånd til DVD, afhængig af antallet selvfølgelig, og så købe en DVD/Blu-ray afspiller til ham ?
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 15:51


Du må gerne sende en PM til mig med pris og modelnr.


Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Vi har en kombineret VHS/DVD recorder (altså en der både kan optage på VHS og på DVD) fra Panasonic. Den har kun været pakket ud en enkelt gang. Købte den for at have noget i reserve *hvis* vi engang skulle få brug for noget VHS-relateret, men det sker muligvis aldrig. Kan desværre ikke huske modelnummeret, men det kan jeg da finde ud af, hvis det har interesse.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 15:52
[QUOTE=donlon]Var det ikke bedre at få konverteret hans VHS bånd til DVD, afhængig af antallet selvfølgelig, og så købe en DVD/Blu-ray afspiller til ham ? [/QUOTE


]
Han har ca. 130 film
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu