recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixelfejl på PS64E8005 - elektronikforsikring
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixelfejl på PS64E8005 - elektronikforsikring

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

For det første er det ikke en pixel fejl men en panel fejl ;-)
Men du skal holde fast på din kvalitet og SÅ gammel er E modellen jo ikke.
FÅ SKIFTET PANELET!!...
Du skal have et tilsvarende tv og hvad er så det? Det ville nok være et 65HU7505 i dag.
Ellers ville jeg forlange et LG OLED til 15tkr pga. sort og betragningsvinkel og clouding. Desværre er det 55" :-(
Bedst vil det være at få skiftet panelet i din plasma :-)


Jeg håber bestemt også at jeg kan få skiftet panelet.
Jeg vil meget nødig skifte det på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke kigget efter nyt tv siden jeg fik det og det er muligt at der er sket en del siden. Men min plasma-oplevelse har jeg svært ved at få tænker jeg :)

Så hellere se om ikke det kan holde nogle år endnu og så er OLED måske svaret på mine sarte øjne :)
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 13:50
Ja, du finder ikke et bedre billede i den størrelse end (PS63C, PS64E/F). Så jeg ville helt klart også gå efter at få et nyt panel på dette tidspunkt.
Jeg håber selv mit overlever til man kan få et større OLED til menneske penge :)
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 09:56
Så er det snart lige op over :)
Mit elskede tv bliver hentet i dag ml. 13 og 18 :)
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Kristian1204 Kristian1204 skrev:

Så er det snart lige op over :)
Mit elskede tv bliver hentet i dag ml. 13 og 18 :)



Tør man spørge hvilket forsikringsselskab, og hvilken reparatør, der er på banen ?
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 10:34
Det er Topdanmark/Danske Forsikring.
Jeg er blevet kontaktet af Elektronik Centeret i Skovlunde.

Jeg skal nok skrive udfaldet og forløbet til inspiration til andre :)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 12:23
Sjovt, har lige fået hentet mit 55ES8005, dog ServiceBroker som står for reparationen. Det var pga pixels fejl. Har fået det godkendt som fejl og får panelet skiftet.

Hvis jeg er heldig får jeg det tilbage i slutningen af næste uge, jeg gik nemlig med samme tanker om det ville blive kasseret. Men nej, så det er godt nok.

Har også i mail fået at vide, at jeg får 3 måneders fuld garanti på det nye panel, ellers er det igennem reklamation igen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 13:06
Jeg prøver at være tålmodig og rummelig og ikke al for gnaven i det daglige... Det kan gå galt for os alle til tider... ikke desto mindre, så er jeg allerede lidt træt :(

Aftalte med ovennævnte servicefirma, et afhentningsvindue mellem 13-18 (det vil sige, der var ikke noget at aftale, for det kunne ikke ændres. Fair nok)
Jeg har børn der skal hentes mv. så vi aftalte at de skulle ringe en time før, så jeg lige kunne nå hjem hvis jeg nu lige stod i SFO f. eks.

Telefonen ringer ganske fint kl. 12... "er du hjemme, for jeg holder udenfor".... Så jeg måtte jo smide hvad jeg havde i hænderne og ræse hjem fra Kbh. Havde desværre ikke mulighed for at arbejde hjemme. Jeg spurgte om han ville køre et andet sted hen først, hvis det kunne hjælpe men han ville vente.

Jeg oplyste, at jeg ville være hjemme ca. 12:30 og at jeg jo, som aftalt med firmaet, lige skulle have en hånd, da tv´et stadig hænger på væggen og det har den størrelse som det har. Det var aftalt med på forhånd da de ikke ville sende 2 mand til jobbet.
5 min. før jeg ankommer hjemme bliver jeg ringet op af chaufføren som oplyser, at han ikke havde fået at vide, at det var 64" og at han derfor ikke kunne tage det med i dag.
Han bad mig om at ringe ind og bestille en ny tid...

Han var høflig, det er ikke det og jeg blev da også ringet op af en meget overskudsagtig dame kort efter, som jo lige skulle booke en ny tid... Hun kunne godt høre at jeg ikke var helt begejstret og beklagede.

Suk...


 

Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:24
Hvordan går det i din sag?

Har lige fået mit retur med et nyt panel. Tidsmæssigt kan jeg ikke klage, 8 dage har det taget i alt.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Hvordan går det i din sag?

Har lige fået mit retur med et nyt panel. Tidsmæssigt kan jeg ikke klage, 8 dage har det taget i alt.


Det bliver hentet i næste uge :)
Håber også de skifter panelet.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 13:40
Fedt at se at elektronik forsikring nogle gange godt kan svare sig på dyrere produkter..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Fedt at se at elektronik forsikring nogle gange godt kan svare sig på dyrere produkter..

Du forveksler nok forsikringsselskabernes elektronikdækning med forhandlernes ekstra forsikringer. I min optik er forhandlernes særskilte forsikringer alt for dyre - du er meget bedre stillet med forsikringsselskabernes, som dækker al elektronik op til det er 4 år. De koster ikke meget mere end forhandlernes, og er ikke begrænsede til det enkelte apparat.
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 15:39
Nu fik jeg sat det til, det nye panel hr også en enkelt sort pixel i alle farver.

Det er selvfølgelig oppe i toppen, som i det gamle. Der hvor alle lyse farver er, havde det været i bunden, havde jeg nok været ligeglad. Vil prøve høre om de også dækker dette.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu