recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overspil gamle videobånd - hvem anbefaler i?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overspil gamle videobånd - hvem anbefaler i?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 10:37
Jeg er lige med på en kigger:-)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
dazzle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dazzle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 10:24
Hej,

Jeg har nogle gamle videobånd jeg gerne vil have overført til digitalt format på computeren. Det drejer sig om max 10 bånd af typen Hi8, video8, VHS og DV.

Derudover har jeg 2-3 DAT audio bånd jeg også gerne vil have overført digitalt til noget Flac eller WMA lossless.

Selvom jeg er IT mand og sagtens selv vil kunne klar opgaven så vil jeg skulle bruge penge på ordentligt udstyr og uoverskuelig meget tid da jeg jo ikke laver dette til daglig.

Så jeg er egentlig interesseret i at betale mig fra opgaven. Jeg har da også søgt på nettet, men der er jo nærmest 100-vis af udbydere af denne service. Alt fra pensionisten til fotoforretningen.

Er der nogen herinde der kan anbefale et sted hvor man interesserer sig for at gøre det i bedst mulig kvalitet og ikke bare trykker på "Next" inde i sit Pinnacle eller Adobe Premiere videoredigeringsprogram.....

På forhånd tak.

Mvh.
Brian

Redigeret af dazzle - 13-Januar-2015 kl. 10:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu