recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minix NEO X8-H Plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Minix NEO X8-H Plus

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Minix NEO X8-H Plus
    Sendt: 01-Marts-2015 kl. 17:21
Hej

Kan lige tilføje at nøjagtigt samme problem (sort skærm når man starter filmen, men lyd ok) findes i "Dansk Filmskat" appen i min Minix Neo X8H Plus :-(

Og der findes jo antagelig ikke nogen ældre app der kan bruges ?

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 18:26
Tak for det Miri. Har testet, og det virker fint med din version af 4.0.7 😃
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 14:21
Har du fået en god ide - så hører jeg gerne  :-))

Nils
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 11:04
Hej Miri
Har sendt dig en PB
 
 
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 19:48
Jeg har gravet en "rigtig" Yousee Play 4.0.7 apk frem fra en anden android enhed - hvis nogen er interesseret, så send mig en mailadresse...
miri
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 20:38
Jep samme her. Ser ud til at virke, men kan ikke logge på..
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 20:19
Fint - men jeg får ikke lov til at lave et log in på den - men den virker med live tv ( mærkeligt ) men det var de andre ting jeg helst ville have til at virke.. øv
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 18:00
Har tilsvarende problem på en af mine androids - det vil sige, at den slet ikke kommer igang - den fortæller, at jeg ikke har adgang til indholdet
Jeg har fundet en .apk med 4.0.7 på nettet, og den virker fint. Yousee er nogle paddehatte!
miri
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 12:57
Hmm Nå - Jamen så må man jo bare bruge sin ipad og streame til sin Minix NEO X8H via airplay, det kører bare ikke så godt som direkte fra Minix NEO X8H - men det er måske hastigheden på mit netværk ( ved det ikke ) men det kan da bruges..
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 09:55
Har desværre fået følgende svar fra yousee vedr. fejlen:

 "Jeg har i mellemtiden modtaget svar fra vores leverandør, og de supportere desværre ikke android STB's og sticks. Vi kan dog lave en såkaldt change request, og få dem til at supportere disse devices. Men historisk set er det p.t. ikke en langsigtet løsning. Vi arbejder dog på at skifte over til at bruge native android player i stedet for - det er fremtiden. Det er desværre uvist hvornår vi når i mål med dette, men de første skridt er taget."
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:52
Er der nogle der har den "gamle" Minix NEO X8 og som kan bekræfte at det nogensinde har virket at tilgå YouSee play tv/film App. hvor film/tv har virket ?

Yeps - det har virket fint på den lige indtil den yousee app blev opdateret her for nogen uger siden..

PS - og lad vær med at kalde min Minix NEO X8H den gamle 


Redigeret af Niller55 - 23-Januar-2015 kl. 08:56
Til top
Profi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Profi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 22:34
På min Minix NEO x-8 plus virkede det fint indtil der kom en opdatering af Yousee app'en. Den version hvor man kan sortere kanaler var den første version jeg oplevede det ikke virkede i.

Så det må være en fejl i Yousee app'en..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu