recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minix NEO X8-H Plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Minix NEO X8-H Plus

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Minix NEO X8-H Plus
    Sendt: 13-Januar-2015 kl. 18:58
Hejsa
Har idag modtaget en Minix X8-H Plus. Umiddelbart virker alt fint dvs. Streaming via XBMC mv. Men kan umiddelbart ikke få Yousee Play Tv&film til at virke. Alt starter fint op, men kan kun høre lyd når tv eller film starter op. Billedet er sort. Hvis jeg dog switcher frem og tilbage i Mini/FULL size billede kan jeg i et split sekund se tv/film. Den er installeret med android 4.4.2, som jo fint skulle understøttes fra Yousee, og som med samme version virker fint på min mobil telefon.
Andre med samme problem....eller med en løsning? :-)

Til top
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2013
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 19:01
Yousee har vist problemer med deres app, har samme problem som dig..
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 19:11
Ok. Har du også en Minix? Både min mobil, og tablet har ingen problemer...
Til top
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2013
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 19:30
Du har nok ikke opdateret dine app har du..?
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 20:08
Jeg har installeret Yousee play tv/film fra Play butikken idag, så der er ikke så meget at opdatere. Har iøvrigt også opdateret firmware til Minix til nyeste version 002, men med samme sort billede resultat i yousee app'en som før.Eller er det nogle andre Apps du mener der skal opdateres?
Til top
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2013
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 20:37
Hov læste forkert, nej jeg har haft problemer med Android app både på mobil og min boks efter jeg har opdateret den, men har skrevet til yousee og de vil se på det..
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 20:42
Ok, og din boks er den samme som min?
Til top
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2013
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 21:58
Nej er dog en Rikomagic mk902II
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 12:25
Er der nogle der har den "gamle" Minix NEO X8 og som kan bekræfte at det nogensinde har virket at tilgå YouSee play tv/film App. hvor film/tv har virket ?
Mere om det er en generel fejl i Minix eller om det er fordi den nye udgave af Yousee App fra igår ikke virker mere på Minix. 


Redigeret af Vinkender - 14-Januar-2015 kl. 14:29
Til top
Profi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Profi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 22:34
På min Minix NEO x-8 plus virkede det fint indtil der kom en opdatering af Yousee app'en. Den version hvor man kan sortere kanaler var den første version jeg oplevede det ikke virkede i.

Så det må være en fejl i Yousee app'en..
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:52
Er der nogle der har den "gamle" Minix NEO X8 og som kan bekræfte at det nogensinde har virket at tilgå YouSee play tv/film App. hvor film/tv har virket ?

Yeps - det har virket fint på den lige indtil den yousee app blev opdateret her for nogen uger siden..

PS - og lad vær med at kalde min Minix NEO X8H den gamle 


Redigeret af Niller55 - 23-Januar-2015 kl. 08:56
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 09:55
Har desværre fået følgende svar fra yousee vedr. fejlen:

 "Jeg har i mellemtiden modtaget svar fra vores leverandør, og de supportere desværre ikke android STB's og sticks. Vi kan dog lave en såkaldt change request, og få dem til at supportere disse devices. Men historisk set er det p.t. ikke en langsigtet løsning. Vi arbejder dog på at skifte over til at bruge native android player i stedet for - det er fremtiden. Det er desværre uvist hvornår vi når i mål med dette, men de første skridt er taget."
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu