recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Muligheden for VPN og Dansk tv i udlandet - Hjæælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Muligheden for VPN og Dansk tv i udlandet - Hjæælp

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 16:59
Jeg vil tro du bare kan bruge hola - og den er gratis 

Redigeret af Niller55 - 15-Januar-2015 kl. 16:59
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 16:45
Hej...

Står snart og skal en tur til udlandet. Her vil jeg gerne bibeholde muligheden, for at Dansk Live TV via internettet.

Til den brug har jeg fået læst mig frem til, at jeg kan benytte en af følgende VPN-tjenester:

- Hide My Ass
- Private Internet Access (PIA)

Men nogen som har erfaringer og kan evt. vejlede i, hvad jeg bør vælge. Jeg medbringer IPAD og evt. en Windows-bærbar også.

Der er trådløst netværk til rådighed i det pågældende område, hvor jeg skal opholde mig.. så det er ikke her problemet er.

Jeg har ikke d.d. NETFLIX eller lignende abonnement - udover Canal Digital - men vil da gerne lige afprøve mulighederne lidt inden rejsen.

Så hvordan gør I f.eks. hvis der ønskes at blive set den Amerikanske version af NETFLIX på fladskærmen eller en tablet?

Håber der er nogle som kan guide og hjælpe her - så jeg kan få løst dette symptom - bl.a. for min datters skyld. :-)

På forhånd tak.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu