recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Green Atmos Cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Green Atmos Cinema

 Besvar Besvar Side  <1234 35>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 08:35
Ok, det var surt at høre men fair nok. Har netop selv købt XTZ Cinema + Spirit serien, så håber det bliver godt.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 08:32
Hej Bjur, det er simpelthen fordi jeg ikke bruger den nok..

Jeg har brugt bio'en under 10 gange i år, og det er for lidt... Så derfor bliver den nedlagt.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 08:30
Hvorfor vil du nedlægge en så fin hjemmebio?
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 08:26
Profigold er solgt
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2018 kl. 16:59
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2016 kl. 21:55
Jamen det var skam så lidt... 


Til top
Mortiniz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-November-2012
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortiniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 23:24
Okay!? :-o Mente heller ikke, Kodi kunne huske formatforskelle. Tak for svar. :-)
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 15:41
Jeg har 2 applikationer af Kodi, altså to installationer, en 21:9 install og en 16:9 install...

Samme program, men de er installeret under hver deres navn.!
Til top
Mortiniz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-November-2012
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortiniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 11:56
Hej Vejrup

Du nævner her, at du har lavet et manuelt maskingsystem, men kun foroven, og at du så har konfigureret afspillersoftwaren til at vise film i 21:9/2.35:1 i nederste del af lærredet. Hvis du bruger Kodi, hvordan gør man så det, så programmet selv kan finde ud af at skelne mellem 16:9 og 21:9 fremover?

På forhånd tak. :)
Til top
Dannisemperfi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2016
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dannisemperfi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 16:57
Den bliver bygget i 22 mm mdf. Den får bare ca samme mål som et unnu 221 møbel.

Skal stå neden under et væghængt.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 08:50
Enheden er 38,8cm høj i følge spec sheets fra deres hjemmeside.

tror du ikke enheden vil rive det Unno møbel fra hinanden?





Til top
Dannisemperfi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2016
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dannisemperfi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 02:20
Hej
Pga renovering af hus og lidt WAF er jeg nød til at bygge min kasse til en 15" ultimax om.
 
Den skal fylde ca det samme som et unnu 221 møbel.
 
altså 40 x 103 x 45.
Det får jeg til ca 182 liter.
 
Er det for meget til den enhed. Det bliver en lukket konstruktion.
 
Kan jeg få dig til at måle højden på din enhed? Er lidt nervøs for at min kasse er for lav.
 
Har malt på min d6 15" enhed, og den ville lige kunne fastgøres I en kasse med 40 cm I højden.
 
På forhånd tak.


Redigeret af Dannisemperfi - 03-August-2016 kl. 02:21
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu