recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtube video ikke tilgængelig på tablet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youtube video ikke tilgængelig på tablet?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youtube video ikke tilgængelig på tablet?
    Sendt: 20-Januar-2015 kl. 10:00
Hej.

Der er noget jeg ikke lige kan forstå. Jeg har uploaded denne video. Det siges at den ikke kan afspilles på tablet og mobil. Har lige testet på iPad og der kommer bare "Denne video er ikke tilgængelig". Men hvorfor det??? Den kører jo fint ellers (på computer).

Mht. Youtube, så synes jeg at det er mærkeligt og irriterende at man ikke kan lave en Youtube konto, men er nødt til at have en Google konto, som jeg ellers ikke har brug for. Jeg ville hellere bare kunne oprette en Youtube konto - nej faktisk to - en til privat og (mindst) en til arbejde. Kan man ikke det???
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 10:45
Har du glemt at publicere videoen?

Angående konti, så kan du oprette alle de Google konti du har lyst til...

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 11:08
Hej.

Videoen kan jo ses som du kan se, så hvordan kan den ikke være publiceret......  Wink

Google Konti - ja, men hvad skal jeg bruge Google konti til, når jeg bare skal have adgang til at uploade til Youtube. Da jeg forsøgte at oprette en ny google konto, kunne jeg ikke oprette den som andet end en underkonto under den konto jeg allerede havde - selvom jeg havde logget ud af den (så vidt jeg husker). - Og det var jo ikke lige meningen. Men jeg ved ikke om jeg gjorde noget forkert.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 11:09
Link til video: https://www.youtube.com/watch?v=X1CFspdFypQ
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 12:49
Din video virker fint..
Bortset fra det, og lidt offtopic.. Hvor ligger bueskytte laug Viking henne? (har selv for rigtig mange mange år siden skudt med bue og pil i Tåstrup).
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 13:23
Hej.

Videoen virker fint på PC, men efter sigende ikke på tablet og mobil. Og det ser sådan ud, fordi jeg testede på iPad, og dér virkede den ikke.

Bueskyttelauget Viking ligger i Esbjerg.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 14:37
Jeg tror det skyldes musikken i videoen. Du betaler ikke for at må bruge den. (Copyright)

Redigeret af lks - 20-Januar-2015 kl. 14:42
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 14:49
Mit gæt er at det har noget med Flash at gøre - jeg støder også af og til på videoer som ikke kan afspilles på min Android tablet og det er fordi Android ikke understøtter Adobe Flash...


/Kim
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 14:57
Det er som Iks siger pga. musik i videoerne.
Rettighedshaverne til de forskellige musiknumre kan bestemme om et nummer må bruges på web, eller på både web og mobil enheder. Hvis det er sidstnævnte, kan videoen ikke afspilles på mobile enheder.

Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Juiceren Juiceren skrev:

Det er som Iks siger pga. musik i videoerne.
Rettighedshaverne til de forskellige musiknumre kan bestemme om et nummer må bruges på web, eller på både web og mobil enheder. Hvis det er sidstnævnte, kan videoen ikke afspilles på mobile enheder.


Typisk de tåbelige youtube restriktioner, der ingen som helst mening giver. 
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Juiceren Juiceren skrev:

Det er som Iks siger pga. musik i videoerne.
Rettighedshaverne til de forskellige musiknumre kan bestemme om et nummer må bruges på web, eller på både web og mobil enheder. Hvis det er sidstnævnte, kan videoen ikke afspilles på mobile enheder.


Typisk de tåbelige youtube restriktioner, der ingen som helst mening giver. 

Ja det kan vi hurtigt blive enige om. 

Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 16:51
Jeg kan bekræfte at videoen ikke kan afspilles på min Android tablet (Samsung) selv om den kan afspilles på pc.

Jeg ved dog ikke hvorfor dette er tilfældet, om det er en teknisk årsag i formatet eller om det er et rettighedsspørgsmål.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu