recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan man købe musik til download?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor kan man købe musik til download?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martin_skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2009
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor kan man købe musik til download?
    Sendt: 27-Januar-2015 kl. 21:38
Jeg leder efter steder at købe musik (MP3) til download, da jeg kun i begrænset omfang gør brug af streaming. Og så kan jeg godt lide at eje musikken og have den tilgængelig offline.

Jeg køber musik hos
  • junodownload.com
  • djshop.de
  • cdon.dk (har dansk indhold, men man bliver sendt tilbage til deres gamle hjemmeside, så det er måske på vej ud?)

Hvor køber I musik til download henne?

På forhånd tak for svar Smile
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 22:02
Jeg køber lidt via wimp. Dog primært fordi man så efterfølgende kan streame det. Men du får det også til download.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 22:45
Jeg køber min musik som cd'er og ripper dem. 

Det der med at købe digitale kopier online orker jeg ikke, der er næsten altid knyttet diverse betingelser til, drm skrammel, den dag din disk ryger kan du pludselig ikke hente en frisk kopi fordi stedet du købte musikken fra for 4 år siden i mellemtiden er lukket og hvad ved jeg. 

Med en fysisk cd slipper man for alt det. Du køber den og den er din. Den har ikke pludselig ændret handelsbetingelser siden du købte den, skiftet format eller udviklet en kopispærring bare fordi den har ligget i din kælder nogle år. 
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VC10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 22:50
Jeg kan anbefale http://www.beatport.com - der hovedsagelig har musik i den elektroniske genre, hvis man er til det.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 09:32
Beatport er fedt fordi der er meget der kan købes i WAV format så du selv kan encode til det format du vil have.
mp3sparks har også en del lossless, men jeg ved ikke lige hvor lovlig den er for tiden.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 12:04
Der er jo også iTunes - kæmpeudvalg.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu