recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Demo-scener - Surround demonstration.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Demo-scener - Surround demonstration.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 20:26
Jeg tjekker scenen senere og skriver den ind når jeg kender tidskoden.
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 21:22
Nu ved jeg godt det ikke er heeeelt on topic, men i hvert fald i denne tråd er der nogle RIGTIGE fede surround/bass scener, har dog ikke været dem alle sammen igennem endnu. Har dem dog til at ligge.
Hvis man henter ISOerne, så er der klippene lagt ind ;)
http://www.avsforum.com/forum/19-dedicated-theater-design-construction/1412846-ultimate-bass-demo-disc.html
De film der henvises til, er også flere der nævnes her og i den anden tråd du referer til :D


Redigeret af Grymok - 30-Januar-2015 kl. 21:23
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 22:02
Jeg tvivler på at de skiver der er helt lovlige, så jeg bestemt ikke opfordre folk til at downloade dem.

Bortset fra det, så findes der mange tråde ala denne på det store internet. Men det skal da ikke forhindres os i her på Recordere at lave vores egen. Men tak for indsparket.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 22:08




Redigeret af len61 - 30-Januar-2015 kl. 22:09
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 22:37
Det var nu hellere ikke ment for at folk skal download dem, men mere hvilke film der kunne være en mulighed :P.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 19:26
Første post opdateret - I kommer bare med jeres tilføjelser til listen Wink
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 22:21
the dark knight rises - chapter 1 - plane crash

Super fed scene med bane i aktion
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 01:02
Oprindeligt skrevet af Kingofdk Kingofdk skrev:

the dark knight rises - chapter 1 - plane crash

Super fed scene med bane i aktion


Tjek den første post, for at se hvilke information jeg skal bruge, for at skrive den på listen. Hvis du give mig tidskode, lydformat og en kort beskrivelse, skriver jeg den på listen.
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 13:04
Super

Jeg er på ferie pt men vender lige tilbage med flere når jeg kommer hjem
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 13:05
Avatar er bestemt efter min mening en af de bedste lydspor der er mixet i nyere tid
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 17:03
Jeg fandt at Book of Eli var super! Den scene hvor han forlader byen, der kan man for alvor hører kugler flyve forbi ørene på en. Finder lige scenen senere.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 18:21
"Super 8" (2011) Togafsporing 00:15:40 - 00:19:30 DD TrueHD 7.1

Der er enorm meget dynamik i lydsporet samtidig med at lydene flyttes rundt i lydbilledet når togvogne m.m. flyver rundt om "ørerne" på én.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu