|
DAC pengene værd for mig? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2015 kl. 09:54 |
Jeg kunne godt bruge lidt feedback om det vil give et væsentligt løft i lyden ved at investere i en DAC?
Mit setup består af følgende: Apple TV2 NAD T 747 A/V NAD C275BEE DALI LEKTOR 6 Til min stationære computer bruger jeg en ZERO DAC, og det giver et formidabelt løft i lyden i forhold til onboard lydkort, når jeg bruger mine hovedtelefoner. Derfor tænkter jeg, om det giver mening med en DAC til mit Hi-Fi setup. Hvad mener I?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kører du digitalt fra AppleTV til forstærker?
Kørte du digitalt fra pc til forstærker? Klaus |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg kører med optisk kabel fra Apple TV til receiver. Min PC er ikke tilsluttet min receiver, men bruger udelukkende PC-højttalere eller hovedtelefoner.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det kræver din receiver har 100% analog passtrough før du vil få glæde af en ekstern DAC, og det tvivler jeg på at den har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |