recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film/cover katalog til Dune HD Base 3d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film/cover katalog til Dune HD Base 3d

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 22 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Film/cover katalog til Dune HD Base 3d
    Sendt: 05-Februar-2015 kl. 00:47
Hej Folkens..
Er der nogen af jer som ligger inde med lidt viden til hvordan man får et ordentligt film/cover katalog lagt over på en Dune HD Base 3D? Jeg har prøvet at gøre mig klog på Zapatti uden held, men er det den eneste mulighed man har, jeg tænker lidt på om man kan ligge et film katalog ind på Dunen, som er med danske beskrivelser af filmene? Og er der nogen af jer som evt kan forklare lidt nærmere hvad man gør for at få  det op og køre, efter hvad jeg lige har kunnet kloges mig på med Zapatti, er det noget med man skal tilslutte et usb stik til computeren, og derefter til Dunen, hmm jeg er ikke helt sikker på hvad jeg læser, men håber i kan skubbe mig i den rigtige retning.. Al hjælp "ligeyldig om det er med engelsk beskrivelse af filmene" modtages med kyshånd..Tongue
Hav en god aften
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu