|
minimum 60 tommer tv skal indkøbes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rosenkvist ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2011 Sted: Århus Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2015 kl. 20:11 |
hej Recordere
jeg skal købe en stor skærm til arbejdspladsen men hvad skal jeg vælge. ? Prisen er som sådan underordnet, den skal blot være stor til konference og kunne tilkobles pc via HDMI hvad vil i anbefale ? Takker. På forhånd 😆 |
|
Hilsen Thomas
(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio ) |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I en sådan situation bør skærmen have brede betragtningsvinkler, for at undgå "kontrastudvaskning". Du skal derfor kigge efter modeller med et IPS panel. Sony har lidt modeller med IPS panel, her skal du kigge efter W955 serien, eller UHD udgaven som hedder X8505. Disse modeller står dog for en snarlig udskiftning, da de nye modeller er på trapperne. Men det kan give en god pris, når modellerne er under udfasning.
Hvis jeg husker korrekt, er alle modeller fra LG også med IPS panel. |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis prisen er underordnet, så købe en Professionel Monitor. Jeg har gode erfaringer med LG og Samsung. Normalt går jeg langt uden om Samsungs konsumprodukter, men deres Syncmaster ME skærme fungerer fint. Fås fra 32" til 75"
Disse har ikke højtalere indbygget. Så er det et krav, skal der også købes et sæt aktive højtalere. J |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |