recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beslag til W805
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beslag til W805

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beslag til W805
    Sendt: 13-Februar-2015 kl. 23:09
Hej alle Tongue

Der må være nogle der løst hvordan man hænger et sony w805 op vægen uden at benytte det medfølgende beslag.

Jeg er desværre i den situation at jeg købte 50w805b, med den tanke at tv´et skulle stå på et bord (som det altid har gjort). Men da vi nu står og skal flytte og der ikke længere mulighed for et bord, sådan som "fruen" gerne vil have det indrettet. Derfor leder jeg en smule desperat efter en svingarms løsning hertil. 

Håber der er nogle der er fundet en løsning. Dem jeg har læst mig til der har fundet en løsning, uden jeg er sikker på det virker for har været på ældre modeller, har været købt fra andre lande. Og dette vil jeg gerne undgå, især hvis det ikke virker.

På forhand tak og go´weekend til jer alle
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 08:37
Jeg hjalp min svigerfar med et W828. Han skulle have sådan en boks bagpå, som laver de originale beslaghuller om til standard VESA: http://www.computersalg.dk/produkt/2041705/sony-komponenter-til-montering-vesa-

Den har faktisk en lille bonus. Man kan nemlig stoppe den eksterne PSU ind i den, så den kan blive gemt væk. Sikkert et godt plus, hvis din kone ønsker at der skal være bart under TV'et :)


Redigeret af Nagash - 14-Februar-2015 kl. 08:42
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 10:06
Hej.

Og her er et link med et billed, så du kan se hvordan den ser ud:

http://produkt-guiden.dk/448584401

Hilsen Carsten.

Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 20:10
Super fedt. Mange tak for hjælpen Nagash & Csell. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu