recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig Optoma HD141X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig Optoma HD141X

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billig Optoma HD141X
    Sendt: 22-Februar-2015 kl. 11:04
Ser lige at Komplett har tilbud på Optoma projektor i dag og synes umiddelbart at den minder meget om BenQ W1070 som jeg har set på men som dog koster 5000,- normalt.

HD141X kan i dag erhverves til 3295,-

Er lidt i tvivl om mit eventyr ud i projektor verdenen skal begynde med den eller jeg skal poste de sidste penge i en W1070.
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 14:40
Tjaaaaa,

du kan da læse lidt her til at starte med.

http://www.projectorcentral.com/optoma-hd141x-projector-review.htm

Den lyder umiddelbart ok. 
Bemærk den har stik på siden og ikke bag på, så de kan blive lidt svære at gemme væk. (kommer jo selvfølgelig an på hvordan den bliver monteret)

Held og lykke med at vælge.

Edit: Har selv en W1070, som jeg er godt tilfreds, men kan desværre ikke rigtig hjælpe med at sammenligne, da jeg ikke rigtig har set andre. Kan kun anbefale at læse herinde, samt som med alt andet snuse lidt rundt på nettet.

Redigeret af hunterSEG - 22-Februar-2015 kl. 14:42
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 16:26
Den ser sgu ikke helt tosset ud, ku være man skulle overveje denne :D fuck om kablerne stikker ud fra siden
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 16:32
ØV den er desværre til større rum kan jeg se på calculator, min lille stue på 4 meter kan den sgu ikke klare på et 100" - 106" lærred øv øv øv det var ellers en god pris, så man kunne holde et godt budget
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 16:36
Jeg slog til.

Umiddelbart virker det til at de ligger meget tæt med en lille fordel til 1070 med bedre farver ud af boksen. Skal have den monteret i loftet på beslag. Men var ikke klar over at den havde sidemonteret kabler. Mindre problem men bagud rettet havde klart være at foretrække.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 16:40
kan se deres optoma hd151x som også er på tilbud passer bedre til min stue :) den har også lens shift
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Jeg slog til.

Umiddelbart virker det til at de ligger meget tæt med en lille fordel til 1070 med bedre farver ud af boksen. Skal have den monteret i loftet på beslag. Men var ikke klar over at den havde sidemonteret kabler. Mindre problem men bagud rettet havde klart være at foretrække.

hvor stort lærred skal du have? og hvor langt fra sidder du?
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 17:17
100" skulle den kunne klare på 3.5 meter
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 17:18
Mellem 100" og 120" på 3,5 meter.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 18:11
hvordan ser du det? Det er ik hvad jeg kan se?
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 18:12
okay det er da også kun LIGE på et hængende hår kan jeg se! Den er vist mere bygget til kæmpe lærred på store afstande
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 18:16
Manualen
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu