|
Billig Optoma HD141X |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Nexeren
Guld medlem Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2015 kl. 11:04 |
Ser lige at Komplett har tilbud på Optoma projektor i dag og synes umiddelbart at den minder meget om BenQ W1070 som jeg har set på men som dog koster 5000,- normalt.
HD141X kan i dag erhverves til 3295,- Er lidt i tvivl om mit eventyr ud i projektor verdenen skal begynde med den eller jeg skal poste de sidste penge i en W1070.
|
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjaaaaa,
du kan da læse lidt her til at starte med. http://www.projectorcentral.com/optoma-hd141x-projector-review.htm Den lyder umiddelbart ok. Bemærk den har stik på siden og ikke bag på, så de kan blive lidt svære at gemme væk. (kommer jo selvfølgelig an på hvordan den bliver monteret) Held og lykke med at vælge. Edit: Har selv en W1070, som jeg er godt tilfreds, men kan desværre ikke rigtig hjælpe med at sammenligne, da jeg ikke rigtig har set andre. Kan kun anbefale at læse herinde, samt som med alt andet snuse lidt rundt på nettet.
Redigeret af hunterSEG - 22-Februar-2015 kl. 14:42 |
|
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den ser sgu ikke helt tosset ud, ku være man skulle overveje denne :D fuck om kablerne stikker ud fra siden
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
ØV den er desværre til større rum kan jeg se på calculator, min lille stue på 4 meter kan den sgu ikke klare på et 100" - 106" lærred øv øv øv det var ellers en god pris, så man kunne holde et godt budget
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Nexeren
Guld medlem Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg slog til.
Umiddelbart virker det til at de ligger meget tæt med en lille fordel til 1070 med bedre farver ud af boksen. Skal have den monteret i loftet på beslag. Men var ikke klar over at den havde sidemonteret kabler. Mindre problem men bagud rettet havde klart være at foretrække. |
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
kan se deres optoma hd151x som også er på tilbud passer bedre til min stue :) den har også lens shift
|
|
Optoma HD141X
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
hvor stort lærred skal du have? og hvor langt fra sidder du?
|
|
Optoma HD141X
|
Nexeren
Funktioner
Tak(0)
|
100" skulle den kunne klare på 3.5 meter
|
|
Nexeren
Funktioner
Tak(0)
|
Mellem 100" og 120" på 3,5 meter.
|
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan ser du det? Det er ik hvad jeg kan se?
|
|
Optoma HD141X
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
okay det er da også kun LIGE på et hængende hår kan jeg se! Den er vist mere bygget til kæmpe lærred på store afstande
|
|
Optoma HD141X
|
Nexeren
Funktioner
Tak(0)
|
Manualen
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |