|
Hvad findes der af kompakte/slim receivere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2015 kl. 20:01 |
Jeg kunne godt tænke mig få trimmet mit setup, så jeg er på udkig efter en erstatning for min nuværende (klods) Onkyo 706. Kravene er at den skal være surround, have AirPlay (eller andre måder trødløst at forbinde telefon/tablet/computer?), have okay stereo til musik samt være lille.
Umiddelbart er det kun http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/VSX-S510-K/page.html der tiltrækker min opmærksomhed da den har det hele. Nogen der kender noget til den? Eller kender andre mindre forstærkere der kan det samme?
Redigeret af morteng - 23-Februar-2015 kl. 20:03 |
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Marantz NR1604?
Klaus |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det bliver uden tvivl en nedgradering. Næsten uanset hvilken du vælger.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Yamaha laver også et par slim modeller.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Tror det er den her Henrik b tænker på.:
http://www.av-connection.dk/?PGr=6849 Kiggede selv på den en overgang. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |