|
Samsung TV går aut. ON på HDMI udgang. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2015 kl. 14:32 |
Hvordan indstiller jeg mit Samsung LED TV model UE50F62756, så det ikke aperiodisk går i ON og sender signal ud på HDMI udgang. For dette signal gør at min SONY Soundbar blir trikket og skifter fra Radio til TV ?
Når det sker, ca. en til to gange i døgnet, så tændes TVets kontrollampe men der kommer ikke billede og lyd. Har spurgt Samsung support hvordan jeg skal ændre indstillingen, men de kendte ikke til problemet-typisk. Håber at der er en her som kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det står sikkert til autoopdate, eller kanal scan så vil det tænde på den måde. Slå det fra
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
Er det ikke fordi du har stillet det til auto update? Mener det skal slås fra i support menuen.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Yep lyder som deres auto update funktion.
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
ptj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
I havde ret, så er fejlen rettet. Tak for hjælp
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |