recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering/rep af projektor Benq w1070
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdatering/rep af projektor Benq w1070

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering/rep af projektor Benq w1070
    Sendt: 03-Marts-2015 kl. 10:39
Hej,

har en Benq w1070 som er nogle år gammel. Ville gerne opdatere den til nyere software, da den "mister" billedet en gang i mellem. Tror det er når der sker en lille signal forringelse fra Receiveren eller det udstyr som sender billed til den. Så skal den lige bruge 2-3 sekunder på at genetablere billedet. Har læst at nyere software skulle være bedre på det punkt. 
Har pt. software ver. 1.04.
Har downloaded ny software og tilhørende opdateringsprogrammer. 

Problem. Kan dog ikke få kontakt til min projektor. Er nu blevet bange for at det er USB stikket den er gal med. Har prøvet med forskellige computere og USB kabler.

Har snakket med Benq, men de har kun værksted i Sverige. 

Ville høre om der er nogen herinde, der kender et sted i nærheden af Viborg, der kan den slags. Kontrollere om det er min Benq, som har en defekt.

Håber selvfølgelig på overvejende positive tilbagemeldinger, men alt om alt. På forhånd tak.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu