recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV stream kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV stream kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV stream kanaler
    Sendt: 07-April-2015 kl. 06:34
Har selv klippet kablet, og den eneste måde jeg er kommet frem til at se tv på, er en blanding af iPad og android telefon og så at sende til Apple tv og chromecast.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 14:13
det kaldes så en "Computer". Det er noget ret nyt på markedet.
Men rettighedshaverne er på ingen måde interesseret i at du samler alt i en sky. Husk på at det er den enkelte TV-kanal, som sender ud via nettet, og de skal have aftaler med filmstudier og alle mulige andre for at få lov at streame tingene ud via nettet og ikke kun via flow-TV. En del frivillige gør et stort arbejde for at kunne køre web-tv gennem eksempelvis KODI, som er et stykke software der samler alle dine medier i en stor brugerflade.

Den korte version hedder nej ikke nok til at kunne opfylde dit ønske. Havde det været i USA kunne du måske nok. Der er efterhånden en hel del cablecutters, men der bliver holdt ret så godt fast i det her i DK
Til top
mrjs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 21:51
Hej allesammen..

Jeg mangler en box. :) 
Jeg står i det dilemma at jeg egentlig ikke gider at have nogle tv kanaler, og dog. Jeg vil gerne have mulighed for at se nogle kanaler. Jeg har undersøgt at hvis jeg skal have de kanaler jeg gerne vil have i en bland selv tv pakke, skal jeg minimum give 250 kr.
kanalerne er DR1, DR Ramasjang, TV2, TV2 zulu, Disney junior.

Min overvejelse er så, er det muligt at få en box der kan lave dr live kanalerne samt tv2 play kanalerne om til "tv kanaler", så de bliver vist som tv kanaler som jeg kender det, evt. også en box der kunne samle deres indhold i en stor on demand sky. :D

Kan man få det?

Mvh. Jonas


Ps. ved godt jeg ikke kan se Disney junior med den løsning men det koster jo også kun en 1/5 del af det andet. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu