recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon USA Retur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon USA Retur

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon USA Retur
    Sendt: 12-Marts-2015 kl. 10:37
Jeg havde tydeligvis en dårlig dag for et par måneder siden.

Jeg kom til at bestille en bog fra USA, hvilket jeg ikke var opmærksom på. Der er efterfølgende komme 213 kroner oveni i told og ekspeditionsgebyr, så bogen nu koster mig 450 kroner.

Havde jeg bare taget hjernen ud af skuffen den dag, ville jag have købt samme bog for 10 £ på amazon.co.uk, men jeg opdagede ikke at jeg var på amazon.com

Jeg vil selvfølgelig gerne returnere bogen, men hvad kommer det til at koste mig og vil amazon.com overhovedet tage den retur. Skal jeg betale til post.dk?
Jeg har endnu ikke modtaget bogen, men post.dk har sendt mig en regning.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 15:01
Skriv til amazon.com og forklar dem problemet. Hvis du nægter modtagelse, sendes bogen tilbage, og du bliver ikke bon'et af post/toldvæsenet
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 16:07
Du kan godt returnere til amazon og du vil kunne få returneret prisen. Med en del papirarbejde til skat kan du også få returneret told+moms, men told-ekspiditions-gebyret er tabt. 

Har selv været igennem den tidligere med en butik der havde sendt mig forkerte varer. konklusion: Det kan ikke betale sig - betragt det som lærepenge.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu