recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Væg ophængt Fazon sat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Væg ophængt Fazon sat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Væg ophængt Fazon sat
    Sendt: 17-Marts-2015 kl. 19:25
Jeg mangler stadig at finde mig to dali Fazon og forventer at det bliver sat'en jeg finder. Jeg ville dog gerne vide lidt om dens vægbeslag. Hvor meget kan den vinkles?
For jeg har en sidevæg på den ene side og den anden må jeg sætte på bagvæggen.. Alternativt må jeg finde på noget beslag.
Hifiklubbens kundeservice hævder at de aldrig har haft gulvstandere til fazon lcr eller sat, det havde ellers været at foretrække
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 19:35
Kig da ind i en af de lokale HFK butikker og se om vinklingen er nok til det du skal bruge.

Og så har vi altså haft gulvstandere til Fazonserien. De er blot udgået.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 20:27
Han var sgu ellers påståelig nok, selv med billeder;).

Kan de slet ikke skaffes? Var det til sat eller lcr de stande der?
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 21:05
Standerne var til LCR modellen.

Smid en mail til butikken i Randers, så skal jeg se om det er helt umuligt at skaffe nogen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu