recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wetek play tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wetek play tråden

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 15:12
Jeg oplevede kun problemer på WIFI. Der kørte det af "#€"#€ til. Men på kabel var den fin nok

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 16:15
Har i tilsluttet boksen direkte til tv eller igennem jeres forstærker?

for når jeg tilslutter igennem min forstærker, så kan den ikke lave et ordenligt handshake, billedet hopper og danser. og flimrer helt vildt. Men med direkte tilslutning til tv'et har jeg intet problem.

Redigeret af Allanbp - 23-Marts-2015 kl. 17:33
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 16:34
Forkert tråd...

Redigeret af miri - 23-Marts-2015 kl. 17:11
miri
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 18:33
Wetek siger at de gerne skulle komme en ny version af android i slutningen af denne her uge. Så det bliver spændende at se om der kommer noget spændende ud af det.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 20:18
Håber på en bedre netflix kvalitet.
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Håber på en bedre netflix kvalitet.
Jeg håber bare at jeg kan tilslutte den min reciever. Da jeg kun nu kan få den til at virke ved at sætte den direkte til tv'et
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 21:39
Er det et kæmpe problem mht direkte tilslutning?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Er det et kæmpe problem mht direkte tilslutning?

Ja det er det. Da det var meningen at den skulle fungere som tv tuner til min projektor. Som får signal fra min reciever.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 08:41
Fik sat min WeTek Play op i går aftes. Umiddelbart er jeg ikke synderligt imponeret af den medfølgende remote/airmouse. Den er godt nok svær at "ramme" med, når man skal navigere pilen rundt og det hakker lidt - og selve OK/venstrekliks-knappen reagerer ikke altid 100%, med mindre man peger direkte hen mod boksen (hvilket man ikke altid kan pga. retningsproblemet).

På den anden side, så elsker jeg "B"-knappen på bagsiden af remoten, der skifter mellem mus og remote. Så hvis de kan gøre muse-delen mere flydende er jeg tilfreds nok.

Har slet ikke rodet inde i selve Android delen endnu, da jeg stort set kun skal bruge den til Kodi/Openelec. Denne del fungerer dog umiddelbart helt perfekt med hurtig navigation, selv på mit 8gb Class 4 microsd kort. Satte den til at scanne min NAS igennem sent i går aftes, så har ikke testet film på den endnu men mon ikke det kører helt fint.

Men umiddelbart er det en meget billig og stabil Kodi/Openelec løsning, hvor den medfølgende remote sikkert nok kan erstattes af noget der fungerer bedre?

(tænker kombineret trådløst tastatur med touchpad - eller findes der en anden airmouse til usb der fungerer med WeTek Play mon?)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 10:49
Jeg har prøvet at finde en løsning mht at bruge min logitesh smart remote istedet, men har desværre ikke fundet løsningen endnu..
Har ikke forestillet mig da jeg købte den at jeg ikke kunne benytte min smart remote med boksen..

Synes det virker noget gammeldags/underligt at der ikke bare sidder en normal IR sende i boksen
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 11:23
Det skulle være muligt ifølge wetek blot at tilslutte en mce ir modtager via usb. og dermed skulle man kunne bruge ens logitech.
Jeg syntes sådan set at det er ganske smart at den oprindelige remote virker via RF. (med undtagelse af power on)

Kodi kører bestemt stabilt, i openelec.
Jeg har købt en med dvb-c tuner. Her er der dog et problem med at synkroniseringen af billede og lyd. :-\
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 11:29
Er der ingen af jer, der har problemer med nøjagtigheden af air mousen samt OK knappen? Jeg skal godt nok sigte lige præcis på boksen for at den reagerer optimalt - det plejer jo ikke at være tilfældet ved RF remotes?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu