|
Hovedtelefoner til Denon X3000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sømsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2015 kl. 11:31 |
Hej
Når jeg sætter mine hovedtelefoner til min Denon X3000 receiver burde fronthøjttalerne jo slå fra automatisk, men det gør de ikke....!! Hvad kan være problemet.....?? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da den ikke ser ud til at have en seperat afbryder, så kan det jo næsten kun være tilslutningen der er fejl på, således at der ikke afbrydes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mener du hovedtelefonerne ??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nej, tilslutningen, den er jo i Reciveren. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
- bum.....det var fordi fronthøjttalerne er sat min effektforstærker og hoved telefonerne sættes til receiveren. Når jeg slukker effektforstærkeren virker det.......
Er Hifi ikke forunderligt...!! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det må vist være dagens fejl 40
![]() |
|
![]() |
|
He...he...ja, det er lige før det koster trøfler til hele forummet..
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |