recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet hjælp til Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet hjælp til Windows 10

 Besvar Besvar Side  <1 910111213>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 13:14
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 10:52
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

... Det er lidt irriterende.

Husk at bruge Windows Feedback, Flemming. Det er derfor den er der.


Uh, den er jeg ikke faldet over. Det er også kun på en PC, som ikke bliver brugt så tit. Men alt i alt ser 10 altså rigtig godt ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

... Det er lidt irriterende.

Husk at bruge Windows Feedback, Flemming. Det er derfor den er der.


Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:48
Så fik jeg hentet den sidste nye, og må sige at Spartan browseren bestemt ser spændende ud. Skifter hurtigt sider, og kører bare godt. Jeg har et problem med den, at jeg har en favorit linie i toppen, men den har lagt det hele ind som alfabetisk. Og så har jeg en del mapper med favoritter, men jeg kan ikke lægge dem, som ikke er i mappe ind i en mappe. Det er lidt irriterende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af pmalm pmalm skrev:

Det hentes automatisk som opdatering. Du kan også klikke nede i hjørnet på notifikationscenter - all settings - update & recovery - check for updates. Du skal dog have slået til at du får dem "fast" og ikke "slow". Dette gøres under advanced options i update & recovery...
Den er ved at hente nu, men kun 10041. Jeg har kun 9926. Hvorfor ved jeg ikke. Den er sat til fast. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 11:47
Det hentes automatisk som opdatering. Du kan også klikke nede i hjørnet på notifikationscenter - all settings - update & recovery - check for updates. Du skal dog have slået til at du får dem "fast" og ikke "slow". Dette gøres under advanced options i update & recovery...
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af pmalm pmalm skrev:

Spartan browseren er nu med i den seneste build som netop er frigivet. 10049.
Super. Hvordan får jeg lige min PC, til at hente den?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 09:54
Spartan browseren er nu med i den seneste build som netop er frigivet. 10049.
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 17:29
Super. Er det noget jeg selv skal søge efter, eller kan den sættes til automatisk? Jeg må se på det i morgen, da jeg ikke har den PC fremme hver dag. Jeg skal ikke have beta ind, på den jeg bruger til hverdag.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 17:02
I nederste højre hjørne på skrivebordet står der hvilken build du har installeret. De kommer automatisk med jævne mellemrum. Hvor tidlig man vil hav disse er noget man selv bestemmer. Kan ændres under opdaterings menuen. klik på notifikations ikonet - all settings - opdateringer.

På windowscentral står der rigtig meget godt om windows i det hele taget. De er meget hurtige il at skrive om fordele og ulemper ved de forskellige builds, samt hvad disse har af forbedringer og ikke mindst fejl..
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 15:33
Jeg klikkede på det, og så kom den bare og sagde siden kan ikke indlæses. Det her gider jeg ikke, at slås med. Må bare smutte forbi siden ind i mellem. Men ellers tak for forsøget.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu